 |
| Pohled na Tatry od žst. Štrba směrem od Žiliny jsou vidět polehané pruhy lesa |
|
 |
| Zbytek padlého stromu na zubačce pod Štrbským Plesem |
|
 |
| "Stadler", který zůstal po vichřici uvězněn v žst. Štrbské Pleso |
|
 |
| Po kalamitě se otvírají nové pohledy na masív Tater, odtud nebyl Gerlach dříve vidět |
|
 |
| Traťový úsek Štrbské Pleso – Vyšné Hágy nedaleko zastávky Sibír |
|
 |
| Zastávka Danielov Dom se změnila k nepoznání |
|
 |
| Stožár trakčního vedení také neodolal náporu větru o rychlosti 170 km/h |
|
 |
| Zpustošená trať poblíž zastávky Tatranské Zruby |
|
 |
| Stav trakčního vedení pod Štrbským Plesem |
|
 |
| Stav trakčního vedení pod Štrbským Plesem |
|
 |
| Pracovníci firmy ELTRA v dolní části úseku Štrbské Pleso – Vyšné Hágy |
|
 |
| Pracovníci firmy ELTRA v dolní části úseku Štrbské Pleso – Vyšné Hágy |
|
 |
| Tak tady někde by měla vést trať na Štrbské Pleso |
|
 |
| Již prořezaná trať pouze koleje jsou ukryty pod nánosem větví popadaných stromů |
|
 |
| Zasněžené těleso trati se stožáry bez konzol |
|
 |
| Trubkový stožár složený na jednotlivé části t. ú. Štrbské Pleso - Vyšné Hágy |
|
 |
| Stržené konzoly trakčního vedení |
|
 |
| Zbytky trakčního vedení t. ú. Štrbské Pleso - Vyšné Hágy |
|
 |
| Pracovní vlaky SEE Košice v horní části úseku Štrbské Pleso – Vyšné Hágy |
|
 |
| Nové panorama Vysokých Tater |
|