Přehled lokomotiv ČHŽ:

Parní lokomotivy ČHLD / ČHŽ

Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
2   Budapest 2165 1908 1909 - 1943   1943 zapůjčena do Víglaše, kde byla 1945 zničena
1I   Budapest 2282 1909 1909 - 1975   v roce 1975 zakoupena Kysuckým muzeem Čadca
1II   Arnold Jung, Jungenthal 2598 1918 1918 - 1948   1948 zapůjčena do Sučan, odkud se již nevrátila
4   Budapest 2819 1912 1922 - 1951   v roce 1951 (54?) přesun na LŽ Spišká Nová Ves
5I   Wiener Neustadt 2819 1912 1923 - 1945   1923 příchod z Kapušan; 1945 v Hronci zničena
6I   ČKD Praha 1544 1930 1932 - 1969   převzata 1933; 1969 v Čiernom Balogu zrušena
7II   MÁVAG 5277 1942 1942 - 1974   odstavena koncem 60. let 20. století, zrušena 1974
7III   ČKD, závod Slaný 2135 1947 1947 - 1952   1952 přesunuta na lesní dráhu do Oščadnice
7IV   Orenstein & Koppel, Berlin Drewitz 11042 1925 1952 - 1954   1954 přesun na LŽ Žarnovica
1III   ČKD Praha 2609 1948 1949 - trvá   dodána z Výroby
5II   ČKD Praha 2611 1948 1949 - trvá   dodána z Výroby
3II   ČKD Praha 2608 1948 1954 - 1978   dodána z LŽ v Prešově, zrušena 1978
7V   ČKD Praha 2610 1948 1954 - trvá   1954 příchod z LŽ Žarnovica
    Schmoschewer   1984 - trvá  
  764.407R   Reşiţa, dílny Reghin 604 1985 2004 - trvá   přivezena 19. 11. 2004 na kamionovém návěsu

  • "1I": tovární typ 86/1; po roce 1918 č. 3, v roce 1938 U 34.902, po roce 1945 č. 2 (U34.901II)
  • "1II": v roce 1938 U 35.901, po roce 1950 na LŽ v Sučanech není znám její další osud
  • "2": tovární typ 75/4; po roce 1918 č. 2, v roce 1938 U 34.901
  • "4": tovární typ 86/2; v roce 1917 již do Balogu zapůjčena, v roce 1938 U 34.903
  • "5I": řada 4 k.u.k Heeresbahn, typ IVu; v Hronci přestavba na 760 mm, v roce 1938 U 44.901, po roce 1945 zrušena
  • "6I": v roce 1938 přeznačena na U 45.901, ještě před rokem 1969 odstavena z provozu
  • "7II": typ 70/14; označena U 46.901, pozrušení umístěna na pomník v Brezně, od roku 1994 na ČHŽ v opravě
  • "7III": výroba začala v roce 1940, označena U 36.901, 1949 krátce zapůjčena na PLŽ
  • "7IV": označena jen číselně
  • "1III": typ C 760/90-d; označena U 35.901, původně určena na LŽ do Topolčianek
  • "5II": typ C 760/90-d; označena U 35.902
  • "3II": typ C 760/90-d; 6. 5. 1978 rozřezána a odvezena k sešrotování
  • "7V": typ C 760/90-d;
  • "Smoschewer": typ RIIIc, původně 600 mm, od roku 1992 opravena a přerozchodována na 760 mm
  • "764.407R": původně jezdila do roku 1988 na rumunské LŽ Margina

  • Motorové lokomotivy ČHLD / ČHŽ

    Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
    7I   Motorenfabrik Deutz Koln 4682 1923 1924 - 1936   ? prodána do Víglaše
        Stavostroj Radotín   195 195? - trvá  
        Stavostroj Radotín   1951 1953 - 1954   z LŽ v Ladzanech
        Orenstein & Koppel, Berlin Drewitz   19? 19? - 19?  
    24   Rába 24 1959 1961 - 1982  
    25   Rába 25 1959 1961 - 1982  
    26   Rába 26 1959 1961 - 1982  
    DH 120.   Kladno   19? 19? - trvá  
    Ldh2-285   Faur   19? 2004 - 2005   prodána na Korsiku (odjezd 19. 11. 2004)
    Ldh2-302   Faur   19? 2004 - trvá  

  • "Deutz": tovární typ MS 118
  • "Stavostroj Radotín": tovární typ BNE 50
  • "Stavostroj Radotín": tovární typ MD 2S
  • "Ldh2-285": odjela 19. 11. 2004 z Hronce na kamionovém návěsu do Rumunska na opravu, poté Korsika

  • Motorové vozy ČHLD / ČHŽ

    Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
    M 21.004   Tatra     1963 - 1975  

    -

    Motorové drezíny ČHLD / ČHŽ

    Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
    1   Oberursel     1909 - 19  
    2   Wohanka a spol., Příbram     1926 - 1938   v roce 1938 předána na LŽ v Závadce
    3   Tatra Kopřivnice 18119   1930 - 1938   v roce 1938 předána na LŽ v Závadce
                traťmistrovský vozík - vlastní výroba
    Škoda 1201       19? - trvá  

  • "2": tovární typ DU 12 HP, model 1916
  • "3": tovární typ Tatra 15a

  • Výrobci:
  • Budapest: Magyár Állami Vas-, Acél és Gépgyárak, Budapest
  • Arnold Jung: Arnold Jung, Jungenthal bei Kirchen an der Sieg
  • Wiener Neustadt: Actien-Gesellschaft der Lokomotiv-Fabrik vormals G. Sigl, Wiener Neustadt
  • Rába Györ: Wilhelm Pieck, Vagon- és Gépgyár, Györ

  • © SPŽ