Barevné řešení lokomotiv E 469.5 / 125.8:
 
Původní barevné řešení vycházelo z výnosu FMD č.j. 6.817/76-12 "Barevné řešení hnacích vozidel" ze dne 19. 1. 1976, platného od 1. 1. 1977. V jeho pozdějším smyslu se lakovala hnací vozidla ČSD od roku 1973.

Část vozidla Barevný odstín podle ČSN
  sběrače   7550 oranž návěstní
  střecha a pojezd   1100 šeď střední
  horní část skříně   6100 krémová střední
  dolní část skříně   5400 zeleň tmavá
  madla   1010 šeď pastelová
  tažné ústrojí   1999 čerň

Původní barevné řešení bylo pro malou výraznost doplněno o čelní výstražné pruhy šíře 300 mm. Dosazení řešil výnos FMD č.j. 6.385/1982-12 z 25. 1. 1982. Pro elektrické stejnosměrné lokomotivy byl určen odstín 7550 oranž návěstní.

Od počátku 80. let byl vyvíjen nový unifikovaný typ vnějšího nátěru, který základním odstínem odlišoval trakci a jednotícím prvkem byl obvodový pruh šíře 600 mm, vedený po celé délce vozidla. Výnos FMD č.j. 19.464, platný od 1. 1. 1988, zahrnoval také použití nových oválných znaků ČSD a vstupoval v platnost s novým řadovým označením.

Část vozidla Barevný odstín podle ČSN
  sběrače, obvodový pruh, pluhy, okenní rámy   6200 žluť chromová střední
  střecha a pojezd   2179 šedohnědá
  skříň   5300 zeleň střední
  tažné ústrojí   1999 čerň

 
© SPŽ 2022