Výrobní série lokomotiv 363/362
|
pův. označení ČSD
| |
výrobní série
| |
kusů
| |
výrobní čísla
| |
dodávky k ČSD
| |
přidělení do LD po dodání
| |
poznámka
|
|
ES 499.1001, 002 |
|
69 E0 |
|
2 |
|
ŠKODA 6451, 6452 |
|
12.1981 |
|
2 ks Jihlava |
|
5) |
|
ES 499.1003-012 |
|
69 E1 |
|
10 |
|
ŠKODA 7937-7946 |
|
09.1984 |
|
10 ks Přerov |
|
|
|
ES 499.1013-042 |
|
69 E2 |
|
30 |
|
ŠKODA 8124-8153 |
|
11.-12.1985 |
|
24 ks Přerov 6 ks Bratislava |
|
|
|
363.043-082 |
|
69 E3 |
|
40 |
|
ŠKODA 8254-8293 |
|
12.1986-04.1987 |
|
18 ks Plzeň 15 ks Praha 7 ks Č.Budějovice |
|
1) |
|
363.083-147 |
|
69 E4 |
|
65 |
|
ŠKODA 8334-8398 |
|
01.-06.1988 |
|
35 ks Bratislava 20 ks Č. Budějovice 7 ks Praha 3 ks Plzeň |
|
|
|
362.001 |
|
69 Er |
|
1 |
|
ŠKODA 8629 |
|
05.1990 |
|
1 ks Bratislava |
|
2) |
|
363.148-181 |
|
69 E5 |
|
34 |
|
ŠKODA 8630-8663 |
|
05.-07.1990 |
|
16 ks Bratislava 7 ks Plzeň 6 ks Jihlava 5 ks Praha |
|
2) |
|
362.002-030 |
|
101 E1 |
|
29 |
|
ŠKODA 8914-8942 |
|
(1992) |
|
|
|
3) |
|
360.601 |
|
101 Er |
|
1 |
|
ŠKODA 8943 |
|
(1992) |
|
|
|
3), 4) |
|
362.060...168 |
|
- |
|
15 |
|
reko ř. 363 ČD |
|
10.1993-02.2001 |
|
15 ks Praha |
|
6) |
|
362.002-016 |
|
- |
|
15 |
|
reko ř. 363 ŽSR |
|
06.1999-12.2000 |
|
15 ks Bratislava |
|
7), 8) |
|
Poznámky:
1) | stroje depa Č. Budějovice byly záhy přesunuty do depa Zdice, elektrizace tratě Tábor-Benešov byla ukončena až v roce 1988 |
2) | v páté sérii objednáno celkem 35 ks lokomotiv; 1. stroj série se odlišoval převodem (69 Er - 362.001) 26. a 27. stroj (363.174 a 175) dostaly z výroby modernizovanou el. část (69 Em) |
3) | v říjnu 1989 bylo objednáno celkem 30 lokomotiv 101 E1 (69 E6) řady 362, k výrobě nedošlo, zakázka stornována v říjnu 1991 |
4) | v sérii 101 E1 bylo původně objednáno 30 lokomotiv s převodem na rychlost 140 km/h (362.002-031), v květnu 1990 však byla zadána úprava poslední lokomotivy pro potřeby VÚŽ-ŽZO Cerhenice pro maximální rychlost 180 km/h |
5) | prototypy dokončeny v červnu 1980, předání k ČSD 12.1981 |
6) | výměna podvozků mezi lokomotivami 363 a 162 a následné přeznačení na řadu 362, resp. 163.2 s původními inventárními čísly; 363.164-168 (10.-12.1993); 363.121-124 (03.-09.1994); 363.060, 363.112, 363.118-120 (10.2000-02.2001) |
7) | výměna převodových skříní a náprav mezi lokomotivami 363 a 162 a následné přeznačení na řadu 362, resp. 163.112-126 |
8) | 362.002-016 = ex 363.148-152, 154-157, 176-181 |
|
|
|