Přehled rekonstruovaných lokomotiv řady 740:
Stav k 10. 5. 2002
Vozidlo
| Původní
| Výr. číslo
| Vyrobena
| Zákazník
| Vyrobena
| Poznámky
|
Snížený zadní představek: |
740.424-7 |
- |
8 |
1999 |
OKD Doprava |
PARS Šumperk |
|
740.850-3 |
- |
99-0 |
1999 |
Českomoravský cement |
JLS Jihlava |
1), 3) |
740.408-0 |
- |
00-0 |
2000 |
Českomoravský cement |
JLS Jihlava |
1), 3) |
740.675-4 |
- |
02-1 |
2002 |
Kronospan Jihlava |
ŽOS Česká Třebová |
6) |
740.- |
- |
02-0 |
2002 |
Viamont |
ŽOS Česká Třebová |
6) |
Zvýšená maximální rychlost: |
741.501-1 |
740.793-5 |
0 |
2000 |
Viamont |
ŽOS Česká Třebová |
|
741.502-9 |
740.896-6 |
0 |
2001 |
Viamont |
ŽOS Česká Třebová |
|
741.503-7 |
740.809-9 |
0 |
2001 |
Viamont |
ŽOS Česká Třebová |
|
Remotorizace: |
740.422-1 |
- |
8 |
1999 |
OKD Doprava |
PARS Šumperk |
3) |
740.301-7 |
740.768-7 |
01 - |
2001 |
OKD Doprava |
JLS Jihlava |
1), 5) |
740.302-5 |
740.624-2 |
01 - |
2001 |
OKD Doprava |
JLS Jihlava |
1), 5) |
Vodou chlazená EDB: |
739.726-8 |
740.726-5 |
8 |
1999 |
Chemopetrol Litvínov |
ŽOS Nymburk |
|
Celková rekonstrukce - řada 724: |
724.701-8 |
740.594-7 |
98-075 |
1998 |
Třinecké železárny |
JLS Jihlava |
|
724.702-6 |
740.661-9 |
99-087 |
1999 |
Třinecké železárny |
JLS Jihlava |
|
724.703-4 |
740.661-9 |
00-096 |
2001 |
Sokolovská uhelná |
JLS Jihlava |
|
724.704-2 |
740.689-9 |
01-122 |
2002 |
Sokolovská uhelná |
JLS Jihlava |
|
Celková rekonstrukce - řada 744: |
744.701-4 |
740.635-8 |
00-0 |
2000 |
Chemopetrol Litvínov |
JLS Jihlava |
|
744.702-2 |
740. - |
00-0 |
2000 |
Severočeské doly Bílina |
ŽOS Česká Třebová |
|
1) ... lokomotiva je vybavena dálkovým ovládáním
2) ... remotorizace motorem CAT 3512 o výkonu 920 kW
3) ... remotorizace motorem CAT 3512 o výkonu 880 kW
4) ... remotorizace motorem CAT 3412 o výkonu 627 kW
5) ... remotorizace motorem CAT 3606 o výkonu 370 kW
6) ... akumulátory umístěny v upravené palivové nádrži
V tabulce .
|
|
|