Výrobní série lokomotiv ř. 740, 742 (T 448.05, T 466.2)

     


Vyrobené stroje řady 740
 výr. série  evidenční čísla  rok výroby  změny 
 I.  T 448.0501 - 524  1973 - 74  
 II.  525 - 584  1975 - 76   
 III.  585 - 612 (+ 32)   1976 - 77   32 ks T 448-P (001-032) pro Polsko - průmysl 
 IV.  613 - 651 (+21)  1978    21 ks T 448-P (033-053) 
 - trvalé sérioparalelní zapojení TM 
 - úprava el. obvodů podle T 466.2  
 V.  652 - 676 (+35)  1979  35 ks T 448-P (054-088) 
 VI.  677 - 694 (+18)  1980  18 ks T 448-P (089-106)
 VII.  695 - 754  1981 - 82   
 VIII.  755 - 807 (+7)  1983 - 84  7 ks T 448-P (107-113)
 IX.  808 - 863 (+4)  1984 - 85  4 ks T 448-P (114-117) 
- trakční motory TE 015 
 - žaluzie nad ventilátory ve střeše 
 - jemná filtrace oleje 
 X.  864 - 913 (+10)  1985 - 86  10 ks T 448-P (118-127)
 XI.  914 - 941 (+12)  1987 - 88  12 ks T 448-P (128-139)
 XII.  942 - 959 (+22)  1989 - 90  22 ks T 448-P (140-161)


Vyrobené stroje řady 742
 výr. série  evidenční čísla  rok výroby  změny 
 I.  T 466.2001 - 060  1977 - 78  T 466.2037 v.č. 10 000 
 II.  061 - 120  1978  - volič tažné síly 
 - vícenásobné řízení 
 III.  121 - 180  1979  - úpravy vzduchotlaké výstroje 
 - přechodový zadní můstek  
 IV.  181 - 228  1980 - 81   
 V.  229 - 288  1982   
 VI.  289 - 361 
 501 - 507 
 1983  - ovládání stěračů 
 - délka lokomotivy 13 600 mm 
 - od 329 mazaní okolků plast. mazivem 
 - jemná filtrace oleje 
 - žaluzie nad ventilátory ve střeąe 
 - použit nový unif. nátěr se žlutým pruhem 300 mm
 VII.  362 - 410 
 508 - 521 
 1984  - trakční motory TE 015 
 - u č. 402 - 406 úprava brzdy pro použití
   plast. zdrží 
 - u č. 339 a 406 použit nový unif. nátěr se žlutým    pruhem 600 mm
 VIII.  411 - 425 
 522 - 537 
 1985  - trakční motory TE 015 
 IX.  426 - 453 
 538 - 541 
 1986  - kompresor K 3 LOK 5 


© SPŽ