Obr. 5: Lano mizí ve strojovně v horní stanici lanové dráhy, leden 2002
Obr. 6: Obnova svršku za provozu, leden 2002
Obr. 9: Ostré směrové oblouky pod výhybnou lanovky, leden 2002
Obr. 10: Poloměry směrových oblouků popírá městská trať v Terstu veškeré zažité představy o trasování pozemních lanových drah, leden 2002
Obr. 11: Nad výhybnou je již trať pozemní lanovky dvoukolejná, i když se sníženou osovou vzdáleností, leden 2002
Obr. 12: Datailní pohled na technicky ojedinělé řešení výměny. Nosné lano je smýkáno přes temeno kolejnice, leden 2002
Obr. 13: Při pohledu na spodní část stejné výměny je dobře patrný přestavník a vlečné jazyky, leden 2002
Obr. 14: Souprava složená z adhezní tramvaje a tlačného vozu pozemní lanové dráhy nad horním přejezdem, leden 2002