 |
Pohled na Tatry od žst. Štrba směrem od Žiliny jsou vidět polehané pruhy lesa |
|
 |
Zbytek padlého stromu na zubačce pod Štrbským Plesem |
|
 |
"Stadler", který zůstal po vichřici uvězněn v žst. Štrbské Pleso |
|
 |
Po kalamitě se otvírají nové pohledy na masív Tater, odtud nebyl Gerlach dříve vidět |
|
 |
Traťový úsek Štrbské Pleso – Vyšné Hágy nedaleko zastávky Sibír |
|
 |
Zastávka Danielov Dom se změnila k nepoznání |
|
 |
Stožár trakčního vedení také neodolal náporu větru o rychlosti 170 km/h |
|
 |
Zpustošená trať poblíž zastávky Tatranské Zruby |
|
 |
Stav trakčního vedení pod Štrbským Plesem |
|
 |
Stav trakčního vedení pod Štrbským Plesem |
|
 |
Pracovníci firmy ELTRA v dolní části úseku Štrbské Pleso – Vyšné Hágy |
|
 |
Pracovníci firmy ELTRA v dolní části úseku Štrbské Pleso – Vyšné Hágy |
|
 |
Tak tady někde by měla vést trať na Štrbské Pleso |
|
 |
Již prořezaná trať pouze koleje jsou ukryty pod nánosem větví popadaných stromů |
|
 |
Zasněžené těleso trati se stožáry bez konzol |
|
 |
Trubkový stožár složený na jednotlivé části t. ú. Štrbské Pleso - Vyšné Hágy |
|
 |
Stržené konzoly trakčního vedení |
|
 |
Zbytky trakčního vedení t. ú. Štrbské Pleso - Vyšné Hágy |
|
 |
Pracovní vlaky SEE Košice v horní části úseku Štrbské Pleso – Vyšné Hágy |
|
 |
Nové panorama Vysokých Tater |
|