Společnost Bratři Řehounkové, cihelna Časy s. r. o., je jedním z posledních podniků u nás, kde se k dopravě cihlářské hlíny dosud používá průmyslová úzkorozchodná železnice. Zdejší drážka je dlouhá zhruba necelých 300 metrů a tvoří ji jediná kolej bez rozvětvení, postavená z přenosného kolejiva. Vychází od výklopníku cihlářské hlíny v areálu cihelny, který se nachází pod úrovní okolního terénu v již vytěženém prostoru. Odtud směřuje k dobývacímu prostoru západním směrem.
Mezi cihelnou a současným dobývacím prostorem však prochází silnice vedoucí z Časů do Chotče, jejíž niveleta zůstala v úrovni původního terénu. Odtěžením cihlářské hlíny po obou stranách se však silnice ocitla na přibližně deset metrů vysokém valu a právě jím byl pro zdejší drážku proražen výše zmiňovaný tunel. V provozu je zde používána jediná lokomotiva se soupravou šesti výklopných vozíků. K lokomotivě se bohužel nedochovala žádná dokumentace ani výrobní štítek. Lze jen konstatovat, že jde o stroj BN 30. Podle svědectví pracovníků podniku byla asi v roce 1998 při generální opravě remotorizována, přičemž původní dvouválcový motor Škoda 2S 110 byl nahrazen výkonnějším tříválcem Zetor. Též tvar budky není původní.