Přehled provozovaných lokomotiv a motorových vozů na síti Jindřichohradeckých úzkorozchodek:
Parní lokomotivy
Označení |
Výrobce |
Rok |
Výr. č. |
Nasazení |
Poznámky |
U 37.001 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1897 |
3638 |
1897 - 1927 |
původně U.1; 1927 předána do Užhorodu |
U.2 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1897 |
3639 |
1897 - 1916 |
v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS |
U.3 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1897 |
3640 |
1897 - 1916 |
v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS |
U 37.002 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3814 |
1934 - 1950 |
původně U.12; 1950 předána do J. Hradce |
U 37.003 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3816 |
1898 - 1934 |
původně U.14; 1934 předána do J. Hradce |
U 37.004 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3816 |
1898 - 1934 |
původně U.16; 1934 předána do J. Hradce |
U 38.001 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1903 |
5048 |
1957 - 1966 |
původně U.32 |
U.33 |
První Česko-moravská tov., Praha |
1906 |
174 |
1906 - 1916 |
v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS |
U 37.005 |
První Česko-moravská tov., Praha |
1906 |
174 |
1906 - 1916 |
původně U.34; |
U.41 (U 37.006) |
První Česko-moravská tov., Praha |
1906 |
174 |
1906 - 1916 |
v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS |
Uv.1 (U 37.003) |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3815 |
1898 - 1951 |
do roku 1953 v Ružomberku |
Uv.2 (U 37.003) |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3815 |
1898 - 1951 |
do roku 1953 v Ružomberku |
Mv.2 (U 37.003) |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3815 |
1898 - 1951 |
do roku 1953 v Ružomberku |
12 (U 37.008) |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1898 |
3817 |
1899 - 1915 |
|
U 47.001 |
Hohz |
1911 |
2793 |
1957 - 1966 |
|
U 47.002 |
Hohz |
1911 |
2793 |
1957 - 1966 |
|
U 47.003 |
Hohz |
1911 |
2793 |
1957 - 1966 |
|
U 47.004 |
Hohz |
1911 |
2793 |
1957 - 1966 |
|
U 48.001 |
Hohz |
1911 |
2793 |
1957 - 1966 |
|
U 58.001 |
Kar |
1926 |
2329 |
1957 - 1966 |
|
99.554 (U 99.554) |
Hartmann |
1917 |
7580 |
1957 - 1966 |
|
8 (U 46.001) |
Resita |
1958 |
1458 |
2002 - trvá |
|
764.491 |
Resita |
1985 |
|
2000 |
dovezena na náhr. díly, v roce 2000 šrotace |
Px 48-1916 (U 46.101) |
Chrzanów |
1953 |
3073 |
2005 - trvá |
dovoz z Polska |
SHS - Željeznice Kraljevina Srba, Hrvata i Slovenaca - Železnice Království Srbů, Chorvatů a Slovinců (1919 - 1933)
První Česko-moravská tov., Praha - První Česko-moravská továrna na stroje v Praze (do roku 1921)
Px 48-1916 dovezena 15. 4. 2005 z Polska
Motorové vozy
Označení |
Výrobce |
Rok |
Výr. č. |
Nasazení |
Poznámky |
M11.006 |
Tatra Kopřivnice |
1929 |
51789 |
1929 - 1940 |
1940 předán do Osoblahy, 1948 zrušen |
M11.007 |
Tatra Kopřivnice |
1929 |
51790 |
1929 - 1948 |
1948 předán do Osoblahy, 1952 zrušen |
M11.008 |
Tatra Kopřivnice |
1931 |
52800 |
1932 - 1936 |
1936 předán do Osoblahy, 1954 zrušen |
M21.003 |
Tatra Kopřivnice |
1939 |
54124 |
1939 - 1962 |
předán do Prešova; v současnosti neprovozní Nitra |
M21.004 |
Tatra Kopřivnice |
1939 |
54125 |
1939 - 1962 |
předán do Prešova; v současnosti provozní ČHŽ |
M21.005 |
Tatra Kopřivnice |
1945 |
58737 |
1945 - 1978 |
přestavěn na přívěsný vůz Ba/ú 622 |
M21.008 |
Tatra Kopřivnice |
1948 |
63727 |
1948 - 1963 |
1963 předán na PLŽ Liptovský Hrádok, provozní |
M21.009 |
Tatra Kopřivnice |
1948 |
63728 |
1948 - 1963 |
zrušen 1963 |
M4x.001 |
Faur Bukurest |
1986 |
25xxx |
2005 - trvá |
ex MBxd2-223, typ A20 D-P, vrak, čeká reko., zatím nepatří JHMD |
M4x.002 |
Faur Bukurest |
1985 |
25071 |
2005 - trvá |
ex MBxd2-303, typ A20 D-P, vrak, čeká reko. |
M4x.003 |
Faur Bukurest |
1985 |
25073 |
2005 - trvá |
ex MBxd2-305, typ A20 D-P, vrak, čeká reko. |
M4x.004 |
Faur Bukurest |
1986 |
25117 |
2006 - trvá |
ex MBxd2-213, typ A20 D-P, čeká reko. |
M 4x.001 dovezen 15. 4. 2005 z Olpasu Moravia, původně skanzen Rudy (Polsko), rozchod 750/785 mm
M 4x.002 dovezen 25. 5. 2005 z Polska, DOKP. Szczeczin, lokomotywownia Koszelin, odstaven v Nové Včelnici, rozchod 1000 mm
M 4x.003 dovezen 25. 5. 2005 z Polska, DOKP. Szczeczin, lokomotywownia Koszelin, odstaven v Nové Včelnici, rozchod 1000 mm
M 4x.004 dovezen 20. 9. 2006 z Polska, SMD, rozchod 750 mm
Motorové lokomotivy
Označení |
Výrobce |
Rok |
Výr. č. |
Nasazení |
Poznámky |
T 47.001 |
ČKD Praha |
1954 |
2944 |
1954 - 1978 |
zrušena 1978 |
T 47.002 |
ČKD Praha |
1954 |
2945 |
1954 - 1976 |
zrušena 1976 |
T 47.003 |
ČKD Praha |
1954 |
2946 |
1954 - 1978 |
zrušena 1978 |
T 47.004 |
ČKD Praha |
1954 |
2947 |
1954 - 1983 |
zrušena 1983 |
T 47.005 |
ČKD Praha |
1954 |
2948 |
1954 - trvá |
705.905-8; 2006 reko. spal. motor TEDOM, zelený nátěr, dál. ovládání |
T 47.006 |
ČKD Praha |
1955 |
2949 |
1955 - trvá |
705.906-6 |
T 47.007 |
ČKD Praha |
1958 |
4087 |
. 1975 - trvá |
705.907-4; původem Frýdlant, příchod z Ružomberoku |
T 47.008 |
ČKD Praha |
1958 |
4088 |
. 1981 - . 1990 |
705.908-2; příchod z Frýdlantu, zrušena 1990 po nehodě |
T 47.009 |
ČKD Praha |
1958 |
4089 |
10. 1960 - 1998 |
705.909-0; příchod z Frýdlantu, zrušena 1998 po nehodě u Chválkova |
T 47.011 |
ČKD Praha |
1958 |
4091 |
1958 - trvá |
705.911-6 |
T 47.012 |
ČKD Praha |
1958 |
4092 |
1958 - 1998 |
705.912-4; zrušena 1998 po nehodě u Chválkova |
T 47.015 |
ČKD Praha |
1958 |
4095 |
1958 - trvá |
705.915-7; reko. spal. motor LIAZ |
T 47.018 |
ČKD Praha |
1958 |
4146 |
1974 - trvá |
705.918-1; příchod z Ružomberoku; reko. spal. motor LIAZ |
T 47.019 |
ČKD Praha |
1958 |
4147 |
08. 1965 - trvá |
705.919-9; původem Ružomberok, příchod z Frýdlantu |
T 47.020 |
ČKD Praha |
1958 |
4148 |
. 1981 - trvá |
705.920-7; původem Ružomberok, příchod z Frýdlantu |
T 47.021 |
ČKD Praha |
1958 |
4149 |
1974 - trvá |
705.921-5; příchod z Ružomberoku |
T 29.004 |
ZŤS Martin |
19? |
? |
60. léta |
předána do Plzně, později přerozchodována a označena T 212.062 |
T 29.014 |
ZŤS Martin |
1967 |
4300014 |
1999 - trvá |
702.901-0; ex. T 29.014 - původem Sokolovská uhelná (900 mm) |
T 48.001 |
Faur Bukurest |
1980 |
24070 |
2004 - trvá |
Lxd 2-331 - původem cukrovar Tuczno, Polsko; zprovozněna 2005 |
lokomotivy T 47.001 - 006 a 011, 012, 015 dodány přímo z výroby
28. 2. 1998 převedeny zbývající lokomotivy 705.9 od ČD k JHMD, později předána i 705.911
7. 6. 1996 se lokomotivy 705.909 a 705.912 čelně srazily u Chválkova
T 48.001 dovezena z Polska v únoru 2004
T 29.014 přerozchodována v roce 2000, od dubna 2001 nasazována v osobní dopravě
|