Přehled provozovaných lokomotiv a motorových vozů na síti Jindřichohradeckých úzkorozchodek:

Parní lokomotivy

Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
  U 37.001   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1897 3638 1897 - 1927   původně U.1; 1927 předána do Užhorodu
  U.2   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1897 3639 1897 - 1916   v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS
  U.3   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1897 3640 1897 - 1916   v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS
  U 37.002   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3814 1934 - 1950   původně U.12; 1950 předána do J. Hradce
  U 37.003   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3816 1898 - 1934   původně U.14; 1934 předána do J. Hradce
  U 37.004   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3816 1898 - 1934   původně U.16; 1934 předána do J. Hradce
  U 38.001   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1903 5048 1957 - 1966   původně U.32
  U.33   První Česko-moravská tov., Praha 1906 174 1906 - 1916   v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS
  U 37.005   První Česko-moravská tov., Praha 1906 174 1906 - 1916   původně U.34;
  U.41 (U 37.006)   První Česko-moravská tov., Praha 1906 174 1906 - 1916   v říjnu 1916 zabavena KukHB, přesun k SHS
  Uv.1 (U 37.003)   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3815 1898 - 1951   do roku 1953 v Ružomberku
  Uv.2 (U 37.003)   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3815 1898 - 1951   do roku 1953 v Ružomberku
  Mv.2 (U 37.003)   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3815 1898 - 1951   do roku 1953 v Ružomberku
  12 (U 37.008)   Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz 1898 3817 1899 - 1915  
  U 47.001   Hohz 1911 2793 1957 - 1966  
  U 47.002   Hohz 1911 2793 1957 - 1966  
  U 47.003   Hohz 1911 2793 1957 - 1966  
  U 47.004   Hohz 1911 2793 1957 - 1966  
  U 48.001   Hohz 1911 2793 1957 - 1966  
  U 58.001   Kar 1926 2329 1957 - 1966  
  99.554 (U 99.554)   Hartmann 1917 7580 1957 - 1966  
  8 (U 46.001)   Resita 1958 1458 2002 - trvá  
  764.491   Resita 1985   2000   dovezena na náhr. díly, v roce 2000 šrotace
  Px 48-1916 (U 46.101)   Chrzanów 1953 3073 2005 - trvá   dovoz z Polska

  • SHS - Željeznice Kraljevina Srba, Hrvata i Slovenaca - Železnice Království Srbů, Chorvatů a Slovinců (1919 - 1933)
  • První Česko-moravská tov., Praha - První Česko-moravská továrna na stroje v Praze (do roku 1921)
  • Px 48-1916 dovezena 15. 4. 2005 z Polska

  • Motorové vozy

    Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
    M11.006   Tatra Kopřivnice 1929 51789 1929 - 1940   1940 předán do Osoblahy, 1948 zrušen
    M11.007   Tatra Kopřivnice 1929 51790 1929 - 1948   1948 předán do Osoblahy, 1952 zrušen
    M11.008   Tatra Kopřivnice 1931 52800 1932 - 1936   1936 předán do Osoblahy, 1954 zrušen
    M21.003   Tatra Kopřivnice 1939 54124 1939 - 1962   předán do Prešova; v současnosti neprovozní Nitra
    M21.004   Tatra Kopřivnice 1939 54125 1939 - 1962   předán do Prešova; v současnosti provozní ČHŽ
    M21.005   Tatra Kopřivnice 1945 58737 1945 - 1978   přestavěn na přívěsný vůz Ba/ú 622
    M21.008   Tatra Kopřivnice 1948 63727 1948 - 1963   1963 předán na PLŽ Liptovský Hrádok, provozní
    M21.009   Tatra Kopřivnice 1948 63728 1948 - 1963   zrušen 1963
    M4x.001   Faur Bukurest 1986 25xxx 2005 - trvá   ex MBxd2-223, typ A20 D-P, vrak, čeká reko., zatím nepatří JHMD
    M4x.002   Faur Bukurest 1985 25071 2005 - trvá   ex MBxd2-303, typ A20 D-P, vrak, čeká reko.
    M4x.003   Faur Bukurest 1985 25073 2005 - trvá   ex MBxd2-305, typ A20 D-P, vrak, čeká reko.
    M4x.004   Faur Bukurest 1986 25117 2006 - trvá   ex MBxd2-213, typ A20 D-P, čeká reko.

  • M 4x.001 dovezen 15. 4. 2005 z Olpasu Moravia, původně skanzen Rudy (Polsko), rozchod 750/785 mm
  • M 4x.002 dovezen 25. 5. 2005 z Polska, DOKP. Szczeczin, lokomotywownia Koszelin, odstaven v Nové Včelnici, rozchod 1000 mm
  • M 4x.003 dovezen 25. 5. 2005 z Polska, DOKP. Szczeczin, lokomotywownia Koszelin, odstaven v Nové Včelnici, rozchod 1000 mm
  • M 4x.004 dovezen 20. 9. 2006 z Polska, SMD, rozchod 750 mm

  • Motorové lokomotivy

    Označení Výrobce Rok Výr. č. Nasazení Poznámky
    T 47.001   ČKD Praha 1954 2944 1954 - 1978   zrušena 1978
    T 47.002   ČKD Praha 1954 2945 1954 - 1976   zrušena 1976
    T 47.003   ČKD Praha 1954 2946 1954 - 1978   zrušena 1978
    T 47.004   ČKD Praha 1954 2947 1954 - 1983   zrušena 1983
    T 47.005   ČKD Praha 1954 2948 1954 - trvá   705.905-8; 2006 reko. spal. motor TEDOM, zelený nátěr, dál. ovládání
    T 47.006   ČKD Praha 1955 2949 1955 - trvá   705.906-6
    T 47.007   ČKD Praha 1958 4087 . 1975 - trvá   705.907-4; původem Frýdlant, příchod z Ružomberoku
    T 47.008   ČKD Praha 1958 4088 . 1981 - . 1990   705.908-2; příchod z Frýdlantu, zrušena 1990 po nehodě
    T 47.009   ČKD Praha 1958 4089 10. 1960 - 1998   705.909-0; příchod z Frýdlantu, zrušena 1998 po nehodě u Chválkova
    T 47.011   ČKD Praha 1958 4091 1958 - trvá   705.911-6
    T 47.012   ČKD Praha 1958 4092 1958 - 1998   705.912-4; zrušena 1998 po nehodě u Chválkova
    T 47.015   ČKD Praha 1958 4095 1958 - trvá   705.915-7; reko. spal. motor LIAZ
    T 47.018   ČKD Praha 1958 4146 1974 - trvá   705.918-1; příchod z Ružomberoku; reko. spal. motor LIAZ
    T 47.019   ČKD Praha 1958 4147 08. 1965 - trvá   705.919-9; původem Ružomberok, příchod z Frýdlantu
    T 47.020   ČKD Praha 1958 4148 . 1981 - trvá   705.920-7; původem Ružomberok, příchod z Frýdlantu
    T 47.021   ČKD Praha 1958 4149 1974 - trvá   705.921-5; příchod z Ružomberoku
    T 29.004   ZŤS Martin 19? ? 60. léta   předána do Plzně, později přerozchodována a označena T 212.062
    T 29.014   ZŤS Martin 1967 4300014 1999 - trvá   702.901-0; ex. T 29.014 - původem Sokolovská uhelná (900 mm)
    T 48.001   Faur Bukurest 1980 24070 2004 - trvá   Lxd 2-331 - původem cukrovar Tuczno, Polsko; zprovozněna 2005

  • lokomotivy T 47.001 - 006 a 011, 012, 015 dodány přímo z výroby
  • 28. 2. 1998 převedeny zbývající lokomotivy 705.9 od ČD k JHMD, později předána i 705.911
  • 7. 6. 1996 se lokomotivy 705.909 a 705.912 čelně srazily u Chválkova
  • T 48.001 dovezena z Polska v únoru 2004
  • T 29.014 přerozchodována v roce 2000, od dubna 2001 nasazována v osobní dopravě
  • © SPŽ