Seznam dalších vozidel spojených s popisovanými drahami

Soupis vozového parku používaného v minulosti a v současnosti není součástí tohoto seznamu. Provozovaný vozový park v současnosti sestává z nezjištěného počtu rašelinových samovýsypných vozů typu TSV6A. V Tootsi je dále deponována trolejová věž.

Parní lokomotivy

Označení Výrobní údaje Poznámky Foto
T.10 Kolomna 2669/1903 tříspřežní tendrovka
T.30 Kolomna ?/1903 tříspřežní tendrovka
RT č. 238 Orenstein & Koppel 7191/1914 tříspřežní tendrovka
? Orenstein & Koppel 9171/1920 dvouspřežní tendrovka
Fm/L 6 č. 033 Lokomo 205/1946 dvouspřežní tendrovka; odprodána v roce 1959
PT4-114 Tampella 637/1947 charakteristika Dn2t+T3; zrušena 1975, tendr dochován; paralelní výroba typu P24 (konstrukce Kolomna)
VP1-898 Votkinsk 898/1951 čtyřspřežní; zrušena 1962
VP1-903 Votkinsk 903/1951 čtyřspřežní; odprodej

Motorové lokomotivy

Označení Výrobní údaje Poznámky Foto
TU4-0693 Kambarka 693/1966 ze závodu v Lavassaare předán v roce 1972 do Tootsi, zrušen 1981
TU4-1781 Kambarka 1781/1968 od roku 1982 v Tootsi, v roce 1987 do muzea 1
TU6A-0252 Kambarka 252/1974 zrušena v Tootsi v roce 1986
TU6A-0470 Kambarka 470/19?? nasazena v závodě v Tootsi, další osud neznámý
TU6A-0606 Kambarka 606/1976 zrušen 1997 v Lavassaare
TU6A-1493 Kambarka 1493/1979 v Lavassaare od roku 1994 a v roce 1995 zrušen
TU6A-1552 Kambarka 1552/1979 spalovací motor JaMZ-236
TU6A-1754 Kambarka 1754/1980 spalovací motor JaMZ-236, v Lavassaare od roku 1994
TU6A-1775 Kambarka 1775/1980 v Lavassaare od roku 1994, rezerva
TU6A-2107 Kambarka 2107/1981 spalovací motor JaMZ-236
TU6A-2455 Kambarka 2455/1982 spalovací motor JaMZ-236
TU6A-2456 Kambarka 2456/1982 spalovací motor JaMZ-236
TU6A-2503 Kambarka 2503/1982 v Lavassaare dle [2]
TU6A-3072 Kambarka 3072/1984 zrušen 1995 v Lavassaare
TU6A-3121 Kambarka 3121/1984 nasazen v závodě v Tootsi; provozní (stav 2006) 1
TU6A-3296 Kambarka 3296/1985 spalovací motor JaMZ-236, nasazen v závodě v Lavassaare
TU6D-0004 Kambarka 004/1977 v závodě v Tootsi jako sněžná fréza dle [2]
TU6D-0183 Kambarka 183/1984 nasazena v závodě v Tootsi, další osud neznámý
TU6D-0250 Kambarka 250/1985 verze s hydraulickou rukou; existuje v Lavassaare (stav: červenec 2006)
TU6D-0372 Kambarka 372/1987 v Lavassaare jako sněhová fréza
TU6D-0378 Kambarka 378/1987 v Lavassaare; v roce 1997 ex Narva Krenholm
TU6D-0389 Kambarka 389/1987 v Lavassaare; v roce 2002 ex úzk. železnice v Oru 1
TU6P-0049 Kambarka 049/1989 deponována v Tootsi; varianta s prodlouženou kabinou, určená pro přepravu osob; neprovozní (stav: červen 2007)
TU7-1019 Kambarka 1019/1977 v závodě v Tootsi; zrušena v roce 1985
TU7-1095 Kambarka 1095/1978 v závodě v Tootsi; zrušena v roce 1986
TU7-2414 Kambarka 2414/1985 v závodě v Tootsi; rekonstrukce na TU7R-0084 (v roce 1989?); viz seznam vozidel muzea v Lavassaare
TU7A-3016 Kambarka 3016/1988 od dodání v závodě v Tootsi; provozní (stav: červen 2007) 1
TU7A-3216 Kambarka 3216/? v závodě v Tootsi; přestavba vlastními silami v Tootsi na jeřáb (stav: červen 2007) 1
TU8-0190 Kambarka 190/1988 od dodání v Tootsi, provozní (stav: červen 2007) 1
TU8-0260 Kambarka 260/? v roce 2000 ex úzk. železnice v Oru
TU8-0425 Kambarka 425/? v roce 1996 ex textilka Kreenholm v Narvě

"Motovozy"

Označení, typ Výrobní údaje Poznámky Foto
č. 8 SCHÖMA Diepholz*) ?/19?? 30 koní, 4,2 tuny;
*) Christoph Schöttler Maschinenfabrik
č. 14 DEMAG Duisburg 2043/1937  
č. 13 SCHÖMA Diepholz*) 1168/1943 dodána Deutsche-Torf GmbH Berlin, Wirtschaftstab Ost dne 28.6.1943;
*) zahrnuto pod značkou DIEMA (Diepholzer Maschinenfabrik Fritz Schöttler)
MUZ-4 Oněžský závod 1293/1953 sešrotován v 70. letech
MUZ-4 Oněžský závod 1445/1954 sešrotován v 70. letech
č. 2 Kalinin 185/1955 typ MUZ-4D
č. 6 Kalinin 410/1957 typ MUZ-4D
č. 7 Kalinin 52/1958 typ MUZ-4D
č. 4 *) ? 531/1956 *) další obsazení evidenčního čísla
č. 8 *) Istinský závod 842/1964 typ MD54-4; nasazen v Lavassaare, sešrotován 1974
*) další obsazení evidenčního čísla
č. 3 Istinský závod 3503/1969 typ MD54-4; nasazen v Lavassaare, sešrotován 1982
č. 4 *) Istinský závod 4728/1972 typ MD54-4; v běžném provozu v Lavassaare do roku 1985
*) další obsazení evidenčního čísla
č. 1 *) Istinský závod 5114/1974 typ MD54-4; z posledních dodávek těchto „motovozů“
*) další obsazení evidenčního čísla
ESU1-545 Strojírny Gubino *) nasazen v závodě v Tootsi, zrušen v roce 1989, další osudy neznámé
*) výroba probíhala v letech 1965 až 1980
ESU2-0150 Strojírny Gubino nasazen v závodě v Tootsi, další osudy neznámé
ESU2-0349 Strojírny Gubino nasazen v závodě v Tootsi, další osudy neznámé
ESU2-0856 Strojírny Gubino ?/1986 nasazen v závodě v Lavassaare, zrušen 1989, další osudy neznámé
č. 2 *) Strojírny Gubino neidentifikovaný (možný je některý z výše uvedených), typ ESU2 nebo ESU2A, neprovozní v Tootsi (stav: červen 2007)
*) další obsazení evidenčního čísla
1 2
ESU2A Strojírny Gubino *) neidentifikovaný (možný je některý z výše uvedených), neprovozní v Tootsi (stav: červen 2007);
*) výroba probíhala v letech 1972 až 1988
1

Kolejové autobusy a drezíny

Označení Výrobní údaje Poznámky Foto
typ SMD1 ? třímístná pro přepravu osob;
v roce 2006 střídavě v Tootsi a v Lavassaare
osobní drezína Tootsi Turvas pro přepravu osob; stavba vlastními silami;
neprovozní v Tootsi (stav: červen 2007)
1

Elektrické lokomotivy

Označení Výrobní údaje Poznámky Foto
č. 9 Aleksandrovský závod ?/50. léta typ 10KR1 ve verzi pro povrchový provoz pro napětí 250 V; dochována v Tootsi a pžesunuta do muzea v Lavassaare
typ 10KR-750 ? / před rokem 1958 verze pro povrchový provoz; 1 kus v závodě v Tootsi 1 2
typ K-10 (K10-750) ? verze pro povrchový provoz; 2 kusy v závodě v Tootsi 1 2
typ K-14 (K14-750) ? verze pro povrchový provoz; 2 kusy v závodě v Tootsi 1 2

Motorové sněhové frézy

Označení, typ Výrobní údaje Poznámky Foto
SŠS-101 Děmichovské strojírny ?/1957 zrušena

Seznam byl sestaven z autorům dostupných podkladů a nemusí být vyčerpávající.

© SPŽ