Označení |
Výrobní údaje |
Poznámky |
Foto |
TU4-0693 |
Kambarka 693/1966 |
ze závodu v Lavassaare předán v roce 1972 do Tootsi, zrušen 1981 |
TU4-1781 |
Kambarka 1781/1968 |
od roku 1982 v Tootsi, v roce 1987 do muzea |
1 |
TU6A-0252 |
Kambarka 252/1974 |
zrušena v Tootsi v roce 1986 |
TU6A-0470 |
Kambarka 470/19?? |
nasazena v závodě v Tootsi, další osud neznámý |
TU6A-0606 |
Kambarka 606/1976 |
zrušen 1997 v Lavassaare |
TU6A-1493 |
Kambarka 1493/1979 |
v Lavassaare od roku 1994 a v roce 1995 zrušen |
TU6A-1552 |
Kambarka 1552/1979 |
spalovací motor JaMZ-236 |
TU6A-1754 |
Kambarka 1754/1980 |
spalovací motor JaMZ-236, v Lavassaare od roku 1994 |
TU6A-1775 |
Kambarka 1775/1980 |
v Lavassaare od roku 1994, rezerva |
TU6A-2107 |
Kambarka 2107/1981 |
spalovací motor JaMZ-236 |
TU6A-2455 |
Kambarka 2455/1982 |
spalovací motor JaMZ-236 |
TU6A-2456 |
Kambarka 2456/1982 |
spalovací motor JaMZ-236 |
TU6A-2503 |
Kambarka 2503/1982 |
v Lavassaare dle [2] |
TU6A-3072 |
Kambarka 3072/1984 |
zrušen 1995 v Lavassaare |
TU6A-3121 |
Kambarka 3121/1984 |
nasazen v závodě v Tootsi; provozní (stav 2006) |
1 |
TU6A-3296 |
Kambarka 3296/1985 |
spalovací motor JaMZ-236, nasazen v závodě v Lavassaare |
TU6D-0004 |
Kambarka 004/1977 |
v závodě v Tootsi jako sněžná fréza dle [2] |
TU6D-0183 |
Kambarka 183/1984 |
nasazena v závodě v Tootsi, další osud neznámý |
TU6D-0250 |
Kambarka 250/1985 |
verze s hydraulickou rukou; existuje v Lavassaare (stav: červenec 2006) |
TU6D-0372 |
Kambarka 372/1987 |
v Lavassaare jako sněhová fréza |
TU6D-0378 |
Kambarka 378/1987 |
v Lavassaare; v roce 1997 ex Narva Krenholm |
TU6D-0389 |
Kambarka 389/1987 |
v Lavassaare; v roce 2002 ex úzk. železnice v Oru |
1 |
TU6P-0049 |
Kambarka 049/1989 |
deponována v Tootsi; varianta s prodlouženou kabinou, určená pro přepravu osob; neprovozní (stav: červen 2007) |
TU7-1019 |
Kambarka 1019/1977 |
v závodě v Tootsi; zrušena v roce 1985 |
TU7-1095 |
Kambarka 1095/1978 |
v závodě v Tootsi; zrušena v roce 1986 |
TU7-2414 |
Kambarka 2414/1985 |
v závodě v Tootsi; rekonstrukce na TU7R-0084 (v roce 1989?); viz seznam vozidel muzea v Lavassaare |
TU7A-3016 |
Kambarka 3016/1988 |
od dodání v závodě v Tootsi; provozní (stav: červen 2007) |
1 |
TU7A-3216 |
Kambarka 3216/? |
v závodě v Tootsi; přestavba vlastními silami v Tootsi na jeřáb (stav: červen 2007) |
1 |
TU8-0190 |
Kambarka 190/1988 |
od dodání v Tootsi, provozní (stav: červen 2007) |
1 |
TU8-0260 |
Kambarka 260/? |
v roce 2000 ex úzk. železnice v Oru |
TU8-0425 |
Kambarka 425/? |
v roce 1996 ex textilka Kreenholm v Narvě |
Označení, typ |
Výrobní údaje |
Poznámky |
Foto |
č. 8 |
SCHÖMA Diepholz*) ?/19?? |
30 koní, 4,2 tuny; *) Christoph Schöttler Maschinenfabrik |
č. 14 |
DEMAG Duisburg 2043/1937 |
|
č. 13 |
SCHÖMA Diepholz*) 1168/1943 |
dodána Deutsche-Torf GmbH Berlin, Wirtschaftstab Ost dne 28.6.1943; *) zahrnuto pod značkou DIEMA (Diepholzer Maschinenfabrik Fritz Schöttler) |
MUZ-4 |
Oněžský závod 1293/1953 |
sešrotován v 70. letech |
MUZ-4 |
Oněžský závod 1445/1954 |
sešrotován v 70. letech |
č. 2 |
Kalinin 185/1955 |
typ MUZ-4D |
č. 6 |
Kalinin 410/1957 |
typ MUZ-4D |
č. 7 |
Kalinin 52/1958 |
typ MUZ-4D |
č. 4 *) |
? 531/1956 |
*) další obsazení evidenčního čísla |
č. 8 *) |
Istinský závod 842/1964 |
typ MD54-4; nasazen v Lavassaare, sešrotován 1974 *) další obsazení evidenčního čísla |
č. 3 |
Istinský závod 3503/1969 |
typ MD54-4; nasazen v Lavassaare, sešrotován 1982 |
č. 4 *) |
Istinský závod 4728/1972 |
typ MD54-4; v běžném provozu v Lavassaare do roku 1985 *) další obsazení evidenčního čísla |
č. 1 *) |
Istinský závod 5114/1974 |
typ MD54-4; z posledních dodávek těchto „motovozů“ *) další obsazení evidenčního čísla |
ESU1-545 |
Strojírny Gubino *) |
nasazen v závodě v Tootsi, zrušen v roce 1989, další osudy neznámé
*) výroba probíhala v letech 1965 až 1980 |
ESU2-0150 |
Strojírny Gubino |
nasazen v závodě v Tootsi, další osudy neznámé
|
ESU2-0349 |
Strojírny Gubino |
nasazen v závodě v Tootsi, další osudy neznámé |
ESU2-0856 |
Strojírny Gubino ?/1986 |
nasazen v závodě v Lavassaare, zrušen 1989, další osudy neznámé |
č. 2 *) |
Strojírny Gubino |
neidentifikovaný (možný je některý z výše uvedených), typ ESU2 nebo ESU2A, neprovozní v Tootsi (stav: červen 2007) *) další obsazení evidenčního čísla |
1
2 |
ESU2A |
Strojírny Gubino *) |
neidentifikovaný (možný je některý z výše uvedených), neprovozní v Tootsi (stav: červen 2007);
*) výroba probíhala v letech 1972 až 1988 |
1 |
Seznam byl sestaven z autorům dostupných podkladů a nemusí být vyčerpávající.