|   Uspořádání dvojkolí | 
   Bo’ Bo’ | 
 
 |   Rozsah pracovních teplot | 
   - 30 až + 50 °C | 
 
 |   Napájecí systémy | 
   15 kV; 16,7 Hz / 25 kV, 50 Hz / 3 kV DC / 1,5 kV DC | 
 
 |   Jmenovitý výkon na obvodu kol | 
   6 400 kW, 6 000 kW na systému 3 kV DC, 4 200 kW na systému 1,5 kV DC | 
 
 |   Výkon rekuperační brzdy | 
   6 400 kW | 
 
 |   Výkon odporové brzdy | 
   2 600 kW na systému 3 kV DC, 2 400 kW na systému 1,5 kV DC | 
 
 |   Max. tažná síla při rozjezdu | 
   300 kN při µ = 0,36 | 
 
 |   Trvalá tažná síla | 
   270 kN při v = 80 km/h 1) | 
 
 |   Převod | 
   1 : 6,294 | 
 
 |   Průměr kol nových / ojetých | 
   1250 / 1170 mm | 
 
 |   Rozvor dvojkolí v podvozku | 
   2 900 mm | 
 	
 |   Vzdálenost otočných čepů | 
   9 900 mm | 
 
 |   Délka přes nárazníky | 
   19 580 mm | 
 		
					
 |   Maximální rychlost | 
   140 km/h | 
 
	
 |   Hmotnost | 
   86 t 2) | 
 	
			
 |   Obrys | 
   UIC 505-1, EBO G1 | 
 				
		
 |   Minimální poloměr oblouku | 
   80 m | 
 		
		
 
 
 
     1) Na systému 1,5 kV DC v = 54 km/h
  
 
     2) Hmotnost lokomotivy závisí na příslušném vybavení lokomotivy - verzi (A - F)
  
  |