| Uspořádání dvojkolí |
Bo’ Bo’ |
| Rozsah pracovních teplot |
- 30 až + 50 °C |
| Napájecí systémy |
15 kV; 16,7 Hz / 25 kV, 50 Hz / 3 kV DC / 1,5 kV DC |
| Jmenovitý výkon na obvodu kol |
6 400 kW, 6 000 kW na systému 3 kV DC, 4 200 kW na systému 1,5 kV DC |
| Výkon rekuperační brzdy |
6 400 kW |
| Výkon odporové brzdy |
2 600 kW na systému 3 kV DC, 2 400 kW na systému 1,5 kV DC |
| Max. tažná síla při rozjezdu |
300 kN při µ = 0,36 |
| Trvalá tažná síla |
270 kN při v = 80 km/h 1) |
| Převod |
1 : 6,294 |
| Průměr kol nových / ojetých |
1250 / 1170 mm |
| Rozvor dvojkolí v podvozku |
2 900 mm |
| Vzdálenost otočných čepů |
9 900 mm |
| Délka přes nárazníky |
19 580 mm |
| Maximální rychlost |
140 km/h |
| Hmotnost |
86 t 2) |
| Obrys |
UIC 505-1, EBO G1 |
| Minimální poloměr oblouku |
80 m |
1) Na systému 1,5 kV DC v = 54 km/h
2) Hmotnost lokomotivy závisí na příslušném vybavení lokomotivy - verzi (A - F)
|