Výrobní série lokomotiv 363/362:
 
pův. označení ČSD   výrobní
série
  kusů   výrobní čísla   dodávky k ČSD   přidělení do LD
po dodání
  poznámka

ES 499.1001, 002   69 E0   2   ŠKODA 6451, 6452   12.1981     2 ks Jihlava   5)

ES 499.1003-012   69 E1   10   ŠKODA 7937-7946   09.1984   10 ks Přerov    

ES 499.1013-042   69 E2   30   ŠKODA 8124-8153   11.-12.1985   24 ks Přerov
  6 ks Bratislava
   

363.043-082   69 E3   40   ŠKODA 8254-8293   12.1986-04.1987   18 ks Plzeň
15 ks Praha
  7 ks Č.Budějovice
  1)

363.083-147   69 E4   65   ŠKODA 8334-8398   01.-06.1988   35 ks Bratislava
20 ks Č. Budějovice
  7 ks Praha
  3 ks Plzeň
   

362.001   69 Er   1   ŠKODA 8629   05.1990     1 ks Bratislava   2)

363.148-181   69 E5   34   ŠKODA 8630-8663   05.-07.1990   16 ks Bratislava
  7 ks Plzeň
  6 ks Jihlava
  5 ks Praha
  2)

362.002-030   101 E1   29   ŠKODA 8914-8942   (1992)       3)

360.601   101 Er   1   ŠKODA 8943   (1992)       3), 4)

362.060...168   -   15   reko ř. 363 ČD   10.1993-02.2001   15 ks Praha   6)

362.002-016   -   15     reko ř. 363 ŽSR   06.1999-12.2000   15 ks Bratislava   7), 8)

Poznámky:

1) 125.809-4 (E 469.5009) zrušena výnosem FMD č.j. 9.871/88-12 ze dne 24. 3. 1988, fyzická likvidace ukončena k 3. 10. 1988
2) E 469.5010 zrušena výnosem FMD č.j. 10.259/85-12 ze dne 21. 3. 1985

Pořizovací cena lokomotiv E 469.5001 + 002: 3 276 427,- Kčs a 3 516 428,- Kčs
Pořizovací cena lokomotiv E 469.5043 + 044: 3 301 155,- Kčs a 3 301 155,- Kčs
1)stroje depa Č. Budějovice byly záhy přesunuty do depa Zdice, elektrizace tratě Tábor-Benešov byla ukončena až v roce 1988
2)v páté sérii objednáno celkem 35 ks lokomotiv; 1. stroj série se odlišoval převodem (69 Er - 362.001) 26. a 27. stroj (363.174 a 175) dostaly z výroby modernizovanou el. část (69 Em)
3)v říjnu 1989 bylo objednáno celkem 30 lokomotiv 101 E1 (69 E6) řady 362, k výrobě nedošlo, zakázka stornována v říjnu 1991
4)v sérii 101 E1 bylo původně objednáno 30 lokomotiv s převodem na rychlost 140 km/h (362.002-031), v květnu 1990 však byla zadána úprava poslední lokomotivy pro potřeby VÚŽ-ŽZO Cerhenice pro maximální rychlost 180 km/h
5)prototypy dokončeny v červnu 1980, předání k ČSD 12.1981
6)výměna podvozků mezi lokomotivami 363 a 162 a následné přeznačení na řadu 362, resp. 163.2 s původními inventárními čísly; 363.164-168 (10.-12.1993); 363.121-124 (03.-09.1994); 363.060, 363.112, 363.118-120 (10.2000-02.2001)
7)výměna převodových skříní a náprav mezi lokomotivami 363 a 162 a následné přeznačení na řadu 362, resp. 163.112-126
8)362.002-016 = ex 363.148-152, 154-157, 176-181
 
© SPŽ 2024