Barevné schémata lokomotiv ř. 740, 742 (T 448.05, T 466.2)
Původní nátěry lokomotiv z výroby
|
740 (T 448.0)
Tato řada vyjížděla z lokomotivky ve dvou "kabátech". První barevné schéma této lokomotivy bylo řešeno: modré kapoty s žlutým (chromová žluť) klínem na čele, šedý rám a pojezd, narážecí a tažné ústrojí černé. Vyjímkou v tomto barevném řešení, byla pouze T448.0910, u které byla na místo modré použita červená (rumělka) a na místo žlutého klínu byl nastříkán bílý, protože se jednalo o tisící kus své řady.
|
|
Druhé barevné schéma této lokomotivy bylo řešeno takto: oranžové kapoty s černým klínem na čele, šedý rám a pojezd, narážecí a tažné ústrojí černé.
|
|
|
742 (T 466.2)
V původních barvách měla tato lokomotiva tři "kabáty", vždy podle doby unifikace kdy opustila brány lokomotivky, toto je první z nich: červená (višeň) kapoty, pojezd střecha a rám šeď tmavá, narážecí a tažné ústrojí v barvě černé.
|
|
Druhá z nich: červená (višeň) kapoty s 30 cm žlutým pruhem (chromová žluť) přes čelo lokomotivy nad světly, pojezd střecha a rám šeď tmavá, narážecí a tažné ústrojí v barvě černé.
|
|
Třetí z nich: červená (višeň) kapoty s 60 cm žlutým pruhem (chromová žluť) kolem celé lokomotivy nad světly, pojezd střecha a rám šeď tmavá, narážecí a tažné ústrojí v barvě černé.
|
Některé ze současných barevných řešení:
740 (T 448.0)
742 (T 466.2)
|
|
|