Seznam motorových lokomotiv Nové huti

staré označenínové označenívýrobcevýr.č./r.v.předchozí majitelv NH odstavpoznámky
T325.001 SGP73595/1951výrobce19521)zrušenafyzická likvidace (196?)
T325.002 SGP73569/1951výrobce19521)prodánaprodej (po r. 1965) - Kovošrot Děčín
  ČKD3092/1951výrobce19522)?tov. typ BN 100
  ČKD3093/1951výrobce19522)?tov. typ BN 100
T211.0595 ČKD4511/1958výrobce19.11.1959prodánaprodej - Cukrovar Březno u Chomutova
T211.0629701.648-8ČKD4670/1959výrobce4.9.1959předána jinému závodupřevod - Mostárna Hustopeče u Brna (od 1.1.1986 součást koncernu Vítkovice), v r. 1987 rekonstrukce na T211.1648 (701.648-8)
T211.0663 ČKD4734/1960výrobce4.2.1960zrušenapřestavba na pojízdné zametadlo
T211.0664 ČKD4735/1960výrobce4.2.1960prodánaprodej (před r. 1990) - OFZ Istebné (v r. 1990 rekonstrukce na T211.1756)
T211.0666 ČKD4744/1960výrobce7.3.1960Jäkldislokována v NH, závod Jäkl Karviná
T211.0667 ČKD4745/1960výrobce7.3.1960Jäkldislokována v NH, závod Jäkl Karviná
T211.0685 ČKD5026/1960výrobce4.6.1960zrušena (1995) 
T211.0760 ČKD5330/1961výrobce23.3.1961Jäkldislokována v NH, závod Jäkl Karviná
T211.0761 ČKD5331/1961výrobce12.5.1961prodánaprodej - Kovona Karviná
T211.0781 ČKD5369/1961výrobce15.5.1961zrušenapřestavba na pojízdné zametadlo
T211.0782 ČKD5370/1961výrobce15.5.1961prodánaprodej - VŽKG
T211.0833 ČKD5443/1961výrobce22.9.1961Jäkldislokována v NH, závod Jäkl Karviná
T211.0834 ČKD5444/1961výrobce22.9.1961zrušena (1995) 
T211.0887 ČKD5522/1962výrobce15.2.1962prodánaprodej - Kovona Karviná
T212.0526702.526-5TSM4400026/1967výrobce1967zrušena (2000)prodej, JLS Jihlava
T212.1642703.642-9TSM4310160/1978výrobce28.8.1978provoznídodána do Jäkl Karviná, v NH Ostrava od r. 1989
T238.0007704.507-3ČKD16287/1991Teplárna Ústí nad Labem - Trmice1996studená záloha 
T238.0021704.521-4ČKD16853/1992výrobce11.6.1992provozníDO
T238.0022704.522-2ČKD16854/1992výrobce11.6.1992provozní 
T238.0023704.523-0ČKD16855/1992výrobce23.6.1992provozníDO
T239.1008709.508-6ČKD16297/1993výrobce13.8.1993provozníDO
T239.1009709.509-4ČKD16298/1993výrobce13.8.1993provozní 
T239.1014709.514-4ČKD16709/1993výrobce12.10.1993prodánavýměna za T419.1508 - nyní Válcovny plechu Frýdek-Místek
T334.0599710.599-2ČKD6364/1965výrobce20.4.1965prodánaprodej - Hrušovské chemické závody Ostrava (odtud prodána Slezskomoravské dráze Ostrava)
T334.0716710.716-2ČKD6687/1966výrobce31.5.1966zrušena 
T334.0739710.739-4SMZ0416/1966výrobce1966zrušenaprodej - Teplárna České Budějovice (jako zrušená)
T334.0742 SMZ0419/1966výrobce1966zrušena30.10.1985 nabídnuta k odprodeji, pravděpodobně sešrotována
T334.0766 SMZ0499/1967výrobce1967zrušena 
T334.0791 SMZ0524/1967výrobce1967prodánaprodej - ŽOS Nymburk, rekonstrukce na 711.003-4 ŽDB Bohumín
T334.0846710.846-7SMZ0589/1968výrobce1968prodánaprodej (1992) - Orsil Častolovice
T334.0853 SMZ0596/1968výrobce1968zrušena 
T334.0867 TSM41600014/1969výrobce1969zrušena 
T334.0872 TSM41600019/1969výrobce1969zrušena 
T435.0505720.505-7ČKD3994/1958výrobce11.11.1958zrušena 
T435.0506 ČKD3995/1958výrobce7.1.1959zrušena 
T435.0507 ČKD3996/1958výrobce11.11.1958zrušena 
T435.0510720.510-7ČKD3999/1958výrobce7.1.1959zrušena 
T435.0514 ČKD4404/1959výrobce25.8.1959prodánaprodej (před r. 1990) - ACHP Senica
T435.0515 ČKD4405/1959výrobce25.8.1959zrušena 
T435.0516 ČKD4406/1959výrobce2.9.1959zrušena 
T435.0517720.517-2ČKD4407/1959výrobce7.9.1959zrušena 
T435.0518 ČKD4408/1959výrobce2.9.1959zrušena 
T435.0519720.519-8ČKD4409/1959výrobce7.9.1959studená záloha 
T435.0520 ČKD4410/1959výrobce11.9.1959prodánaprodej - Loko Trans (03.2001 sešrotována v Brně-Králově Poli)
T435.0521 ČKD4411/1959výrobce11.9.1959zrušena 
T435.0526720.526-3ČKD4848/1960výrobce9.7.1960zrušena 
T435.0527720.527-1ČKD4850/1960výrobce9.7.1960zrušena 
T435.0531720.531-3ČKD4854/1960výrobce9.7.1960zrušena 
T435.0532720.532-1ČKD4855/1960výrobce9.7.1960provozní 
T435.0533720.533-9ČKD4858/1960výrobce9.7.1960zrušena (2000)prodej - Loko Trans, od r. 2001 Kombinovani prevoz (Srbsko)
T435.0534720.534-7ČKD4859/1960výrobce9.7.1960zrušena (2000) 
T435.0537720.537-0ČKD4884/1960výrobce20.9.1960provozní 
T435.0542720.542-0ČKD4889/1960výrobce11.10.1960zrušenafyzická likvidace (04/2003)
T435.0606720.606-3ČKD5730/1963POLDI Kladno1989zrušenafyzická likvidace (04/2003)
T435.0607720.607-1ČKD5731/1963POLDI Kladno1989provozníDO
T444.1509 TSM4100059/1965výrobce1965zrušena 
T444.1510 TSM4100060/1965výrobce1965zrušena 
T444.1539 TSM?/1966výrobce1966zrušenapodle seznamů TS Martin dodána VŽKG Ostrava
T444.1566 TSM4100225/1966výrobce1966prodánaprodej - Kaučuk Kralupy nad Vltavou
T444.1588 TSM4100279/1967výrobce1967zrušena 
T444.1591 TSM4100282/1967výrobce1967zrušenatepelná ochrana, 30.10.1985 nabídnuta k odprodeji, sešrotována
T444.1592 TSM4100283/1967výrobce1967prodánaprodej (před r. 1992) - Kamenolomy a štrkopieskovne Mníchova Lehota
T444.1593 TSM4100284/1967výrobce1967zrušena 
T444.1621 TSM4100312/1967výrobce1967zrušenatepelná ochrana
T444.1625 TSM4100316/1967OKR-Doprava Ostrava (Koksovna Jan Šverma)před r. 1978zrušena 
T444.1627 TSM4100318/1967výrobce1967zrušenatepelná ochrana
T444.1628 TSM4100319/1967výrobce1967zrušena 
T458.1502721.502-3ČKD6505/1964Třinecké železárny1986provozní 
T458.1511721.511-4ČKD6802/1965výrobce4.10.1965provozní 
T458.1512721.512-2ČKD6803/1965výrobce4.10.1965provozní 
T458.1516721.516-3ČKD6811/1965Cemos Ostrava3.1997provozní 
T458.1517721.517-1ČKD6812/1965Třinecké železárny1986provozní 
T458.1528721.528-8ČKD6743/1968Vítkovické železárny?provozníneodebraná lokomotiva pro Irák, INTELO
T458.1532721.532-0ČKD8000/1971výrobce30.6.1971provozníneodebraná lokomotiva pro Irán
T458.1533721.533-8ČKD8001/1971výrobce29.6.1971provozníneodebraná lokomotiva pro Irán
T458.1534721.534-6ČKD8002/1971výrobce30.6.1971provozníneodebraná lokomotiva pro Irán
T458.1535721.535-3ČKD8003/1971výrobce30.6.1971provozníneodebraná lokomotiva pro Irán
T458.1536721.536-1ČKD8004/1971výrobce30.6.1971provozníneodebraná lokomotiva pro Irán
T419.0501729.501-7ČKD13172/1983výrobce26.11.1984provoznív NHKG fyzicky již od 13.1.1984, DO
T419.0502729.502-5ČKD13173/1983výrobce26.11.1984provoznív NHKG fyzicky již od 22.5.1984, DO
T419.0505729.505-8ČKD14184/1986výrobce30.9.1986provozníDO
T419.0506729.506-6ČKD14185/1986výrobce20.10.1986provozníDO
T419.0511729.511-6ČKD14190/1986výrobce31.10.1986provozníEDB
T419.1502729.602-3ČKD14797/1989výrobce20.3.1989provozníDO
T419.1503729.603-1ČKD14798/1989výrobce20.3.1989provozníDO
T419.1508729.608-0ČKD14803/1989Válcovny plechu Frýdek-Místek3.1997provoznízískána výměnou za T239.1014
T419.1511729.611-4ČKD16638/1991výrobce18.12.1991provozní 
T448.0600740.600-2ČKD9919/1976LOKO TRANS Střelice (ex TOS Kuřim)3.1997provozníINTELO
T448.0813740.813-1ČKD12808/1984Rapotínské sklárny7.1996provozníINTELO
T448.0847740.847-9ČKD13577/1985ZOS Zvolen (ex MST - elektrárna Třebovice)1.1997provozníINTELO
T448.0905740.405-6ČKD14203/1986Prefa Sučany1.1996provozníINTELO+Woodwarde
T669.0521770.521-3ČKD12101/1981výrobce29.12.1981studená záloha 
T669.0533II770.033-9SMZ0477/1967ČSD - LD Ostrava22.9.1981zrušena (2003)ex T669.0033, na vlečce NH přeznačena na T669.0533II, fyzická likvidace (7/2003)
T669.1504771.504-8SMZ0788/1970výrobce1.3.1970provozníDO
T669.1506771.506-3SMZ0798/1970výrobce4.1970zrušenafyzická likvidace (2002); výrobní štítek lokomotivy (0797/1970) vyměněn nejspíš ještě před expedicí ze SMZ s T669.1067 (771.067, štítek 0798/1970)
T669.1507771.507-2SMZ0809/1970ČSLA1973prodánaprodej - KND Kladno
T669.1510771.510-5SMZ0845/1970výrobce11.1970provozníDO
T669.1511771.511-3SMZ0865/1971výrobce1971provozní 
T669.2501771.701-0SMZ0787/1970výrobce2.1970prodánaz výroby označena T669.2001; prodej, OKD Doprava (1993)
Poznámky:stav lokomotiv je platný k podzimu 2003
1)dodána 10.5.1951 Vítkovické závodní dráze pro potřeby Nové hutě (v NH nasazena od r. 1952)
2)dodána Vítkovické závodní dráze pro potřeby Nové hutě
DOlokomotiva vybavena dálkovým ovládáním
Jäklpo oddělení závodu Jäkl Karviná přešla do majetku stejnojmenné firmy
© SPŽ