Do února 2010 bylo všech deset kusů, které nesou označení ES 64 F4-450 až 459 a jsou zaregistrovány v Německu pod čísly 189.450 až 459, přepraveno z Německa do polské Poznaně, kde na vlečce firmy IPS Tabor čekají na své nájemce.
Od ledna 2010 byly na testování u osobního dopravce Przewozy Regionalne (PR) nasazeny stroje 457 a 458 (viz též
Další moderní lokomotivy dopravce Przewozy Regionalne). Stroje čísel 450 až 456 měly být také předány PR, ale do začátku března se nepodařilo jejich pronájem dohodnout, takže na svého nového provozovatele stále čekají.
Poslední stroj z této série - 189.459 – převzal dopravce ITL Polska ze skupiny SNCF. Jeho vůbec první cesta ve službách ITL Polska vedla 11. února 2010 strojně z Poznaně do pohraniční přechodové stanice Chałupki. Tam následujícího dne převzal soupravu 14 prázdných cisteren od českého dopravce OKD, Doprava.
Na snímku pořízeném 10. března 2010 v žst. Jaworzno Szczakowa je zachycena lokomotiva 189.459 (91 80 6189 459-1 D-DISPO) ve službách ITL Polska, která se za několik hodin vydá se soupravou 26 prázdných uhláků do české pohraniční stanice Petrovice u Karviné.