S koncem grafikonu 2020 byly ukončeny pravidelné přepravy pneumatik v ucelených vlacích ze závodu společnosti Continental ve slovenském Púchově do distribučního centra v německém Hannoveru. Tyto vlaky začaly jezdit v srpnu 2001 a přinesly nasazení nepříliš obvyklých intermodálních jednotek – kontejnerů DB Megabox. Ty byly zpočátku převáženy na čtynápravových vozech Sgkkms/Sgkkmss se sníženou podlahou (845 mm nad TK, tj. o 33 cm méně než u běžného kontejnerového vozu), později začaly být nasazovány i osminápravové „dvojičky“ Sfggmrrss určené původně pro přepravy do Velké Británie.
Zpočátku jezdily dva páry týdně, až v posledních letech jezdil už jen jeden pár, zpravidla vedený o víkendu. Od počátku byly dopravcem vlaků ve všech státech (tj. na Slovensku, v Česku a v Německu) příslušní státní dopravci. Ke změně došlo v dubnu 2019, kdy vlaky začala v Česku vozit firma DB Cargo Czechia, v ostatních státech však zůstali dosavadní dopravci, tj. ZSSK Cargo a DB Cargo. S tím přišla i změna v nasazování vozidel, kdy mezi Púchovem a Děčínem jezdily bez přepřahu lokomotivy 363 případně 383 ZSSK Cargo, ale ty byly v posledních měsících na českém území vytlačeny stroji řad 189 a 193 DB Cargo, občas se v čele vlaku vyskytl i Vectron z poolu Lokotrain.
Poslední ložený vlak jel výjimečně už v pátek 11. prosince 2020, neboť pravidelná nedělní trasa již v prvním dnu nového grafikonu (13. prosince 2020) neexistovala. Vůbec posledním „Continentalem“ se stal vlak prázdných kontejnerů směrem na Slovensko v sobotu 12. prosince 2020. Naštěstí však tyto přepravy pneumatik zůstávají na železnici, ale od začátku GVD 2021 se vozí po skupinách z Púchova do seřaďovacího nádraží Žilina-Teplička, odkud pokračují novým vlakem Slovakia-Shuttle, který pětkrát týdně spojuje ranžíry Žilina-Teplička a Halle (Saale) Gbf, do cílového Hannoveru se pak dostávají relačními vlaky DB Cargo.
Na snímku z 5. prosince je zachycen předposlední vlak z Německa na Slovensko u zastávky Černotín. V čele vlaku Nex 47307 Hannover Nordhafen – Púchov se toho dne nacházel stroj 189 008 DB.