Z původních jednotek jsou použity repasované podvozky (v primárním vypružení byly původní ocelové pružiny nahrazeny pryžokovovými), rámy a bohužel také jejich zastaralá odporová elektrická výzbroj. Na původní rám je poté postavena nová vozidlová skříň s aerodynamickými čely. Jednotka zatím nemá řadové označení, ale doposud vyrobená vozidla jsou opatřena pouze typovým označením 14WE. Výjimkou je sedmý vyrobený stroj, nesoucí označení EN61-001
Doposud bylo vyrobeno sedm takovýchto jednotek, kdy pro dopravce Szybka Kolej Miejska (SKM), který působí ve Varšavě, jich bylo dodáno šest v bílo-modrém provedení (viz
Jednotka 14WE-01 společnosti Szybka Kolej Miejska Warszawa), a poslední sedmá ve zlatavém nátěru zajišťuje vozbu „Papežského vlaku“ (Pociąg Papieski), který třikrát denně spojuje Wadovice, rodiště zesnulého papeže Jana Pavla II, s městem Krakov, kde dlouho působil jako biskup. Jednotka EN61-001 (14WE-07) má na čelech papežský znak Jana Pavla II. a na bočnicích latinský nápis „TOTUS TUUS“, což znamená „celý tvůj“ a jedná se o slavná papežova slova. Uvnitř vlaku jsou nainstalovány monitory, na kterých je během jízdy promítán film o zřejmě nejslavnějším polském rodáku.
Na snímku z 9. srpna 2006 odjíždí jednotka 14WE-07 (EN61-001) z Krakova do Wadovic. Na detailním záběru z 29. července 2006 je patrný papežský znak.