Situace se zásadně změnila v tomto roce, kdy byly zahájeny dodávky pro závod polské společnosti KNAUF Bełchatów v obci Brzezie poblíž Opole (přípojová stanice Czarnowąsy). První zkušební souprava sestavená z 20 vozů řady Falls byla vypravena v březnu tohoto roku. Na tuto první jízdu posléze od července navázaly pravidelné přepravy (2 až 3 vlaky týdně) a soupravy byly posíleny na 30 vozů.
Společnost Gypstrend používá lokomotivy řady 740, které na sklonově náročné vlečce uvezou maximálně 8 ložených vozů Falls (tedy 640 hrubých tun), takže celá souprava je z Kobeřic do Kravař přepravována postupně čtyřmi jízdami. V Kravařích soupravu přebírá dopravce OKD Doprava (OKDD), který na vlak o hrubé hmotnosti 2400 tun nasazuje tři lokomotivy řady 740. Ty po úvratích ve stanicích Opava východ a Ostrava-Svinov dovezou vlak do pohraniční přechodové stanice Chałupki, kde vlak převezme polský dopravce Przedsiębiorstwo Transportu Kolejowego Holding a zabezpečí jeho dopravu až do Czarnowąsů.
Na snímcích pořízených 5. srpna 2007 je zachycen neobvyklý nedělní ruch ve stanici Kravaře ve Slezsku. Na horním snímku lokomotiva 740.679 vlečkaře Gypstrend přiváží se zpožděním třetí soupravu potřebnou pro sestavení vlaku a na dolním pak stroje 740.844, 740.842 a 740.458 vyčkávají dojezdu všech potřebných vozů.