Jednou z těchto řad jsou i „čmeláci“ řady S200, které v rámci skupiny CTL Logistics provozuje dopravce CTL Train. Tato firma vznikla vyčleněním provozování drážní dopravy z někdejší firmy Kopalnia piasku Maczki-Bór (později CTL Maczki-Bór) a provozuje „čmeláky“ S-262, S-275, S-287 a S-2139.
Posledně jmenovaný stroj, který byl vyroben pražskou lokomotivkou ČKD v roce 1989 (výr. č. 15829), byl původně dodán dolu Rozbark v Bytomi, ale postupem času se dostal až do CTL Train. V letošním roce pak firma PTK Tabkol provedla revizní opravu tohoto stroje, v rámci které také získal nový nátěr skupiny CTL Logistics. Po opravě, která byla dokončena 14. listopadu 2007, lze tohoto „černého čmeláka“ spatřit především na lokálních výkonech v oblasti Horního Slezska.
Současný vzhled stroje S-2139 dokumentuje fotografie pořízená 13. prosince 2007, na kterém uvedená lokomotiva projíždí traťovým úsekem Sosnowiec Jęzor - Mysłowice Brzezinka s uceleným vlakem prázdných uhláků.