Dne 14. července 2010 se vrátila do domovského DKV Praha, PJ Praha ONJ elektrická jednotka ve složení 451.025 + 051.025 + 051.026 + 451.026, která jako poslední prodělala hlavní opravu. Tato jednotka byla nalakována do nátěru, který byl aplikován na jednotky do ev. č. 027 + 028. V tomto barevném řešení byla v roce 1964 vystavena jednotka EM 475.1007 + 008 na 6. mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Skříň jednotky je v odstínu ČSN 4300, červený pruh přes celou délku jednotky je v odstínu RAL 2002 a je lemován proužkem v odstínu RAL 9010. Tato barva je použita také na proužek v horní části skříně. Střecha jednotky je v odstínu RAL 7002 (viz
V pražském depu se setkají jednotky 451.001 + 002 a 451.025 + 026, které představují diametrálně rozdílné pokusy o realizaci původního nátěru. V roce 2007 byl na jednotce 451.001 + 002 realizován velmi nezdařilý pokus o „retro“ nátěr (viz
Elektrická jednotka 451.001+002 v původním nátěru). Odstín ČSN 4300 nemá v řadě RAL svůj ekvivalent a z tohoto důvodu byl odhadem vybrán podobný odstín ze vzorníku RAL. Výsledkem této činnosti je současný atypický nátěr. Rozměrové nepřesnosti a špatné umístnění ozdobných pruhů jsou další chyby, které znehodnotily celkový vzhled soupravy.
Jednotky 451.025 + 026 a 451.045 + 046 jsou nasazeny v pravidelném provozu, především na rameni do Benešova u Prahy. Po ukončení provozu by měly být obě zařazeny do sbírek muzejních železničních vozidel.
Horní snímek pořízený 21. května 2010 zachycuje jednotku „Talgo“ 451.045 + 046 při pobytu na 16. koleji ve stanici Česká Třebová.
Dolní snímek ze 14. července 2010 představuje jednotku 451.025 + 026 v úseku Rudoltice v Čechách – Třebovice v Čechách. Oba snímky zobrazují vlak 1. nsl 522, tedy již neopakovatelnou přepravu jednotek řady 451/2 ze šumperské firmy Pars nova do domovského depa Praha ONJ.