V průběhu několika let provozu se provedené přestavby plně osvědčily. U modernizovaných lokomotiv došlo především k výrazné úspoře nafty a oleje, udržovací náklady pak dosahují poloviční úrovně ve srovnání s původními stroji M62. Průměrná disponibilita lokomotivy M62M (se zahrnutím plánované údržby) dosahuje hodnoty 93 %. Úspěch zvoleného řešení vede k tomu, že tyto modernizace postupně probíhají už pět let a plánuje se, že budou nadále pokračovat.
Zpočátku modernizacemi procházely původně širokorozchodné lokomotivy typu M62 a 2M62 pocházející z Estonska (viz
Prodej „sergejů“ z Estonska do Polska), které byly označovány nově jako řada EM62. Později začaly být remotorizované stroje označovány typem M62M a toto označení bylo zpětně změněno i u strojů EM62. Počínaje strojem M62M-015 už se jedná o původně normálněrozchodné stroje, které dosud provozovala Rail Polska v původní verzi. Zatím posledně modernizovaným strojem je v září 2010 lokomotiva M62M-015, do konce roku by ji měli následovat ještě další tři lokomotivy (016 až 018). Přestavby lokomotiv přitom Rail Polska provádí výhradně pro vlastní potřebu, nemalá část modernizovaných lokomotiv je však pronajímána dopravci Lotos Kolej (v září 2010 se jednalo o šest kusů - ev. č. 007, 008, 009, 010, 011 a 013).
M62M-015 - nejnovější přírůstek stáje modernizovaných lokomotiv dopravce Rail Polska – je zdokumentován vedle stroje M62-1300 v kolejišti dílen ve Włosienici dne 23. září 2010.