V lednu 2012 byl zahájen provoz pravidelné kontejnerové linky mezi jadranským přístavem Koper a terminálem Dąbrowa Górnicza v Polsku (viz
). Ještě v průběhu roku 2012 byla stanice určení v Polsku změněna na Euroterminal Sławków. Vlak jezdil jednou týdně, ale občas byl odříkán.
K další změně cílové stanice došlo na přelomu srpna a září 2013, kdy vlak začal jezdit z Koperu do terminálu Schavemaker Poland v Kątech Wrocławskich. Současně byla na tuto relaci nasazena lokomotiva Siemens ES64F4 v celé trase bez přepřahu (zkušební vlak ještě s přepřahem v Międzylesie už jel v březnu 2013). Nutnou podmínkou pro tuto změnu bylo přesměrování vlaku přes slovinsko-rakouskou přechodovou stanici Jesenice, neboť na trati Zidani Most – Šentilj nebyly lokomotivy ES64F4 (ani ES64U4) přechodné, a tak byly kontejnerové vlaky mezi Koperem a Rakouskem převáženy dieselovými EuroSprintery. Vlak tedy nyní vynechává Graz, kde v tamním terminálu původně manipuloval.
První vlak jedoucí ze Slovinska až do Polska bez přepřahu měla na starosti lokomotiva 189 155, kterou má od MRCE Dispolok pronajatou dopravce LTE Logistik- und Transport. Vlak dorazil v noci z 29. na 30. srpna do přechodové stanice Międzylesie, odkud pokračoval pod hlavičkou dopravce Rail Polska do cílové stanice Kąty Wrocławskie. Na zpáteční cestu do Koperu se pak vydal 1. září večer.
Na snímku pořízeném 31. srpna 2013 ve stanici Kąty Wrocławskie je zachycen vlak přichystaný na cestu do Koperu. V popředí je odstavena lokomotiva 3E/1-001 DB Schenker Rail Polska, která čeká na vytažení svého vlaku z terminálu. Za ní je vlak do Koperu v čele se strojem 189 155, na kterém právě probíhá školení strojvedoucích Rail Polska z obsluhy lokomotivy typu ES64F4. Ve vlaku je ještě řazena lokomotiva SM42-2177 Rail Polska, která prováděla přísun a odsun soupravy z terminálu.