Výroba vozidel byla umístěna do závodu Alstom Konstal v polském Chorzówě, kde byla v únoru dokončena první jednotka. Pro expedici těchto jednotek musela být postavena vlečka do stanice Chorzów Stary, neboť do té doby probíhal odvoz výrobků (především tramvají a vozů metra) výhradně po silnici.
První jednotka označená 6001 byla 15. února 2019 vytažena z haly na vlečku závodu, kde byla spojena se spojovacími vozy Habfis společnosti RailAdventure. Z Chorzówa pak vedla její cesta do závodu Alstom v německém Salzgitteru, kde budou probíhat první statické zkoušky. Ke svému odběrateli v Nizozemsku by měla tato jednotka dorazit až v roce 2020, s komerčním provozem se počítá od roku 2021.
Jednotka č. 6001 se představuje na snímku pořízeném 15. února 2019 na předávkovém kolejišti vlečky Alstom Konstal během posunu za účelem spojení se spojovacími a brzdicími vozy. Posun zajistila shodou okolností rovněž nizozemská lokomotiva, konkrétně stroj DE6485 aktuálně ve službách DB Cargo Polska. Vzhled soupravy ještě není konečný, černý nátěr bude později přelepen foliemi dle vizuálního stylu NS.