SŽDS vstoupila na koleje ŽSR oficiálně 1. srpna 2004 a jejím prvním vlakem byl Pn 65331 / Pn 61720 z Čadce přes Vrútky a Hronskou Dúbravu do Kozárovců. Následně zahájila přepravu štěrku z kamenolomu Kozárovce do žst. Zohor (pro rekonstrukci úseku Zohor - Malacky). Vedle lokomotiv 742.618 a 742.634 využívala firma SŽDS také 34 vozů řady Faccpp pronajatých od ČD (TSS Pardubice). Dvě 17vozové soupravy sestavené z těchto vozů jezdily mezi žst. Kozárovce a Zohor (jedna ložená vždy v noci do žst. Zohor a druhá brzy ráno do Kozárovců pro nakládku). V žst. Zohor soupravu přebírala lokomotiva 742 ZSSK. V současnosti SŽDS zajišťuje přepravu štěrku ve stejných vozech v trase Bystričany - Pezinok - Šenkvice (pro rekonstrukci úseku Pezinok - Šenkvice pro traťovou rychlost 160 km/h).
Pro úplnost dodáváme, že kromě lokomotiv 742.618 a 742.634 TOOŽ se v úseku Trnava - Pezinok v rámci uvedené rekonstrukce trati objevují také stroje T 448.0687 (Železničné stavby Košice), 730.632, 797.701 a 701.480 (všechny tři Elektrizace železnic Praha).
Horní snímek z 30. října 2004 představuje lokomotivy 742.618 a 742.634 TOOŽ v službách SŽDS odstavené v žst. Šenkvice. Na dolním snímku z 5. srpna 2004 je zachycena uvedená souprava vozů Faccpp ČD v čele se strojem 742.024 ZSSK.