Veřejnosti byla jednotka poprvé představena 23. září a od 4. října již měla být v pravidelném provozu na varšavských tratích. Porucha elektrické části jednotky však způsobila, že poprvé vezla běžné cestující až 5. října odpoledne. Od tohoto data až do konce GVD je nasazována na bezplatné spoje mezi varšavskými stanicemi Falenica a Zachódnia. Oběh byl však vytvořen pro dvě jednotky, a proto zde - do doby dodání jednotky 14WE-02 v druhé polovině října - jezdila též standardní jednotka řady EN57 pronajatá od firmy PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście.
Přestože jsou vlaky SKM až do konce tohoto GVD vedeny bezplatně, nejsou příliš využívány, což je způsobené mj. jízdní dobou, když jednotka ujede 21 km mezi Falenicí a centrem města za 40 minut, což je pomalejší než jízda osobním automobilem ucpanou Varšavou. Situace by se měla zlepšit po opravě tunelu pod centrem města, kde je v současnosti snížena rychlost na 20 km/h. Oprava tunelu má být provedena příští rok. Vložení tras vlaků SKM mezi hustou síť stávajících regionálních vlaků společnosti Koleje Mazowieckie také nebude jednoduché, a to zejména ve špičce, kdy by vlaky SKM měly jezdit v intervalu 10 minut.
Na snímku z 13. října je zachycena jednotka 14WE-01 ve stanici Warszawa Zachodnia po příjezdu na pravidelném spoji z Falenice.