Jedná se o přepravu benzenu od výrobce Petrochemia-Blachownia S.A. Kędzierzyn-Koźle (přípojová stanice Sławięcice) k příjemci BorsodChem MCHZ v Ostravě-Mariánských Horách (BC MCHZ). V minulosti byly tyto zásilky přepravovány po několika vozech v běžných směskových vlacích společností PKP Cargo a ČD, v současnosti přeprava probíhá v ucelených vlacích s tím, že vlak od výše uvedeného polského privátního dopravce přebírají na hranici České dráhy.
Ve směru do ČR jsou na loženou soupravu nasazovány dva stroje řady TEM2 PCC Spedkol, které pak v přechodové stanici Chałupki odstaví ochranné vozy řazené na obou koncích soupravy tak, jak to vyžadují polské předpisy pro přepravu nebezpečných věcí. Poté již na vlak najíždí lokomotiva ČD, která vlak dopraví do Ostravy pravého nádraží, odkud je souprava přistavena na vlečku BC MCHZ. Na zpětnou přepravu prázdných cisteren nasazuje PCC Spedkol již pouze jednu „tamaru“, která musí na soupravu v Chałupkách opět přistavit ochranné vozy, neboť ty jsou vyžadovány i pro prázdné vozy po nebezpečném zboží.
Zcela první přepravu v uvedené relaci, která se uskutečnila 22. dubna 2006, dokumentuje přiložený snímek. Vlak TGZSv 442281 Sławięcice - Ostrava pravé nádraží v čele se stroji TEM2-013 a TEM2-016 na něm projíždí zastávkou Rudyszwałd. Po změně čísla v Chałupkách na TGZEv/Pn 42266 a v Bohumíně-Vrbici na Pn 45200 vlak dále pokračoval již bez ochranných vozů (tj. o hrubé hmotnosti 1355 tun) včele se strojem 363.038 ČD.