Kromě těchto souprav nakoupí vojvodství pro KM také 10 elektrických jednotek typu FLIRT od společnosti Stadler Bussnang AG. Smlouva na dodávku těchto jednotek (včetně dalších čtyř kusů pro Slezské vojvodství) byla podepsána již 28. června 2006 a firma Stadler se současně zavázala, že vybuduje svůj závod v polských Siedlcích.
KM však rozšiřují svůj vozidlový park také nákupem starších motorových vozů řady 627 a 628 od DB Regio. Jako první dorazily na podzim 2005 vozy 628.102, 628.105 a dvoudílná jednotka 628.008/018. Na počátku roku 2006 pak byly dodány motorové vozy 627.003, 005, 008, 101, 104, jednotky 628.001/011, 002/012, 003/013, 009/019. Dodán byl také vůz 628.004, tedy jedna polovina jednotky řady 628, který je využíván jako zdroj náhradních dílů. Tyto vozy, resp. dvouvozové jednotky jsou pod řadovým označením VT627 a VT628 provozovány na méně využívaných spojích KM, z nichž některé nyní jezdí po tratích, které byly i několik let bez osobní dopravy.
K takovým tratím patří i 88 km dlouhý úsek Nasielsk - Sierpc, kde byla osobní doprava obnovena od 1. června 2006. V současnosti je zde provozováno pět párů osobních vlaků tvořených solo motorovými vozy řady VT627. Jeden z těchto vozů - VT627-105 - je zachycen dne 8. září 2006 v depu Sierpc během přestávky mezi spoji.