Přehled provozovaných lokomotiv na trati Frýdlant v Čechách - Heřmanice:
Parní lokomotivy
Označení |
Výrobce |
Rok |
Výr. č. |
Nasazení |
Poznámky |
U37.007 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1899 |
4183 |
06. 1900 - . 1943 |
1943 předána do Eppendorfu |
U37.008 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1899 |
4184 |
06. 1900 - 06. 1964 |
1966 zrušena v Heřmanicích |
U37.009 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1899 |
4185 |
06. 1900 - 04. 1962 |
v červenci 1963 zrušena v Heřmanicích |
U37.002 |
Lokomotivfabrik Krauss & Cie, Linz |
1909 |
3814 |
04. 1955 - 10. 1955 |
4. 1955 z J. Hradce, 11. 1955 do Ružomberoku |
U58.001 |
Maschinenbau-Gesellschaft Karlsruhe |
1926 |
2329 |
12. 1944 - 05. 1960 |
ex 99.702 DRB; 1948 až 1957 v Třemešné |
U 37.007 - 009 byly prvními dodanými lokomotivami na tuto dráhu, v provozu od června 1900
U 37.007 - označení Fr.B.B.: 11 "Ehrlich"; označení DRB 99.791; od 5. 1945 RAW Chemnitz - Hilbersdorf, DR
U 37.008 - označení Fr.B.B.: 12 "Friedland"; označení DRB 99.792; od 2. 1952 do 9. 1952 zapůjčena Královodvorským
cementárnám
U 37.008 - od června 1954 do února 1956 předána do Ružomberoku, od 6. 1961 do 6. 1962 zapůjčena Královodvorským
cementárnám
U 37.008 - kotlově propadla v říjnu 1964, v srpnu 1966 předána Vlastivědnému muzeu Nymburk
U 37.009 - označení Fr.B.B.: 13 "Hermsdorf"; označení DRB 99.793; 9. 1960 - 1. 1962 kotlově propadlá; odstavena
v dubnu 1962
U 58.001 v provozu ve Frýdlantu do 6. 1945, 1948 Osoblaha, od 7. 1957 opět ve Frýdlantu; od 1. 5. 1961 čeká na
zrušení
U 37.002 příchod 5. 4. 1955 z Jindřichova Hradce, 24. 11. 1955 přesun do Ružomberoku
Na trati do Frýdlantu nasazeny od roku 1939 do 12. 1944 i lokomotivy řady 99.59 (99.590, 591, 593, 595, 596)
Od 12. 1944 do 6. 1945 nasazována 99.706, mohly být nasazovány i 99.737, 748, 749, 753, 754, 756
Od 12. 1944 do 6. 1945 mohly být nasazovány i 99.700, 711 a 712
Motorové lokomotivy
Označení |
Výrobce |
Rok |
Výr. č. |
Nasazení |
Poznámky |
T 36.001 |
Gmeinder Mosbach |
1948 |
4341 |
05. 1948 - 04. 1953 |
8. 1954 předána do Berouna (Královodvorské cementárny) |
T 47.007 |
ČKD Praha |
1958 |
4087 |
07. 1958 - 12. 1962 |
nová z výroby, 8. 1963 přesun do Ružomberku |
T 47.008 |
ČKD Praha |
1958 |
4088 |
07. 1958 - 01. 1976 |
nová z výroby, dále odstavena ve Frýdlantě do 9. 1981, potom Šumperk |
T 47.009 |
ČKD Praha |
1958 |
4089 |
07. 1958 - 07. 1960 |
nová z výroby, v 10. 1960 přesun do Jindřichova Hradce |
T 47.010 |
ČKD Praha |
1958 |
4090 |
07. 1958 - 12. 1974 |
nová z výroby, ke konci provozu odstavená, 9. 1979 zrušena |
T 47.019 |
ČKD Praha |
1958 |
4147 |
05. 1965 - 08. 1965 |
5. 1965 příchod z Ružomberoku, 8. 1965 předána do Jindřichova Hradce |
T 47.020 |
ČKD Praha |
1958 |
4148 |
11. 1975 - 01. 1976 |
dále odstavena ve Frýdlantě do 2. 1981, potom oprava Šumperk |
T 36.001 - Gmeinder & Co. GmbH, Lokomotiv- und Maschinenfabrik Mosbach
T 47.008 po opravě v dílnách v Šumperku v roce 1981 předána do Jindřichova Hradce
T 47.010 přesunuta v 6. 1981 do Šumperku na náhradní díly
T 47.019 byla ve Frýdlantu jako záložní
T 47.020 po opravě v dílnách v Šumperku v roce 1981 předána do Jindřichova Hradce
|