263.002-8 (ex S 499.2002) |
16. 04. 1984 | výrobní dokončení lokomotivy |
03. 06. 1984 | první jízda vlastní silou na zkušební trati ŠKODA |
11. 06. 1984 | zahájení zkoušek v Nezvěsticích |
08. 07. 1984 - 10. 11. 1984 | komplexní zkoušky na ŽZO Cerhenice |
11. 01. 1985 | zahájení zkušebních jízd na ramenech LD Plzeň |
11. 02. 1985 | ve ŠKODĚ přípravy na předvádění a zkoušky u BDŽ |
18. 03. 1985 | příjezd do depa Gorna Orjachovica (BDŽ) |
28. 03. 1985 | nasazení na expres "Jantra" Gorna Orjachovica - Sofia |
02. 04. 1985 | ukončení zkoušek v Bulharsku |
29. 04. 1985 | po zkouškách zpět u výrobce |
25. 06. 1985 | převzetí k ČSD |
29. 06. 1985 | TBZ-ČSD Brno Horní Heršpice - Podivín |
11. 07. 1985 | odstavena pro poruchu trakčního transformátoru |
25. 07. 1985 - 13. 09. 1986 | oprava trakčního transformátoru + celková úprava na provedení 70 Er, instalace diagnostického procesorového systému Primis |
15. 09. 1986 | odeslání na zkoušky cílového brzdění do Pačejova |
31. 10. 1986 | 2. TBZ-ČSD na ŽZO Cerhenice a odeslání do Plzně |
03. 11. 1986 - 12. 11. 1986 | zkušební jízdy na ramenech LD Plzeň |
22. 11. 1986 | odeslání z Plzně do LD Jihlava |
21. 12. 1986 | požár na osobním vlaku v zastávce Havlíčkův Brod-Perknov |
28. 12. 1986 - 13. 03. 1987 | oprava po požáru u výrobce |
31. 03. 1987 - 30. 04. 1987 | provoz a měření v LD Plzeň |
01. 05. 1987 | vrácení do provozu LD Jihlava |
01. 09. 1987 - 05. 09. 1987 | vystavena v Plzni u příležitosti oslav 60. výročí zahájení výroby el. lokomotiv ŠKODA |
01. 01. 1988 | přeznačena na 263.002-8 |
14. 01. 1988 - 14. 03. 1988 | zkoušení nového typu sedadla strojvedoucího |
26. 09. 1989 | ukončení opravy ERS v LD Přerov |
14. 02. 1992 | ukončení opravy ERS v LD Přerov |
23. 05. 1995 | předání do DKV Brno |