Označení |
363.5 |
163 |
Typ Škoda |
71 Em |
71 E |
Období modernizace / výroby |
2010 - 2013 |
1993 - 1996 |
Uspořádání náprav |
Bo´ Bo´ |
Bo´ Bo´ |
Napájecí soustavy |
DC 3 kV, AC 25 kV, 50 Hz |
DC 3 kV |
Celková hmotnost [t] |
88 |
85 |
Trvalý výkon (na obvodu kol) [kW] |
3700 |
3480 |
Trvalá tažná síla [kN] |
185,3 |
176,1 |
Trvalá rychlost [km/h] |
70,1 |
66,5 |
Maximální tažná síla [kN] |
300 |
300 |
Maximální rychlost [km/h] |
120 |
120 |
Trvalý výkon EDB [kW] |
3000 |
3000 |
Maximální síla EDB [kN] |
162 |
162 |
Pásmo rychlostí působení EDB [km/h] |
66 - 26 |
67 - 10 |
Délka přes nárazníky [mm] |
16800 |
16800 |
Vzdálenost otočných čepů [mm] |
8300 |
8300 |
Rozvor podvozků [mm] |
3200 |
3200 |
Průmer kol (nových) [mm] |
1250 |
1250 |
Výška se zaklesnutým sběračem [mm] |
4640 |
4640 |
Převod |
81 : 23 (3,52) |
81 : 23 (3,52) |
|
|
|
Typ takčního motoru |
AL 4542 FmS |
AL 4542 FiR / 1AL 4542 FiR |
- jmenovité kotevní napětí |
2800 / 2 V |
2600 / 2 V (2300 / 2 V) |
- trvalý výkon / proud |
925 kW / 715 A |
870 kW / 715 A (765 kW) |
- hodinový výkon / proud |
1105 kW / 850 A |
1105 kW / 800 A |
- rozjezdový proud / omezení |
1100 A / 15 minut |
1100 A / 15 minut |
- trvalé / maximální otáčky |
1077 / 1935 min-1 |
995 / 1935 min-1 |
- budicí proud jmenovitý / maximální |
95 / 110 A |
95 / 110 A |
- krytí / chlazení |
IP 22 / cizí (1,7 m3/s) |
IP 22 / cizí (1,7 m3/s) |
- teplotní třída izolace stator / rotor |
F / H |
F / H |
Trakční měniče |
IGBT, Škoda |
tyristorové, ČKD |
- chlazení |
vzduch |
vzduch |
- rekuperace |
DC i AC |
- |
Trakční transformátor |
EFAT 6745, Siemens Energy |
- (363: ELH 6363/48, Škoda ETD) |
- výkon pro trakci |
4 x 1095 kVA |
- (363: 2x 1700 kVA) |
- výkon pro topení vlaku |
600 kVA |
- (363: 800 kVA) |
Sběrače |
AX-NG / 1800 A |
3 LSP7 resp. 3 LSP9 |
Napětí řídicí sítě (baterie) |
24 V |
48 V |
Vytápěcí napětí vlaku |
DC 3000 V, AC 3000/1500 V, 50 Hz |
DC 3000 V |
Vytápěcí výkon vlaku |
800 / 600 kVA (DC/AC soustava) |
800 kVA |