V roce 2007 založily společnosti Railion Deutschland a PCC Rail společný podnik s názvem East West Railways, v jehož rámci mělo být do Polska pronajato celkem 20 kusů lokomotiv řady 232 DB (v prosinci 2007 to bylo celkem 16 strojů evidenčních čísel 045, 079, 105, 128, 154, 293, 294, 303, 309, 356, 411, 443, 484, 531, 579, 660). Tyto lokomotivy používá především dopravce PCC Kolchem a několik kusů provozovala i společnost PCC Rail.
U posledně jmenovaného dopravce byly lokomotivy využívány pro vozbu vlaků s pískem po rozsáhlé síti tzv. pískových drah v Horním Slezsku, tedy zcela mimo státní síť PKP PLK. V souvislosti s dodávkami lokomotiv řady 311D k PCC Rail (viz
Remotorizované lokomotivy 311D v provozu u PCC Rail) již není těchto lokomotiv potřeba a budou do konce dubna 2008 předány zpět svému kmenovému dopravci PCC Kolchem.
Na snímku z 25. dubna 2008 je zachycen poslední stroj ve službách PCC Rail: lokomotiva 232 294 (celým označením 92 80 1 232 294-9 D-DB) projíždí úsekem Szczakowa Północ - Jęzor Centralny v čele uceleného vlaku písku.