Dále DBSRP provozuje vlastní lokomotivy obdobné řady 182, zděděné po společnostech PTKiGK Rybnik a PTK Holding, z původních 10 kusů již ovšem byla prodána lokomotiva 182‑053 a prodej dalších bude postupně následovat. Stále významnou roli pak hrají i šestinápravové lokomotivy 3E/1 (ET21) polské produkce.
DBSRP sice bude postupně dostávat nově vyrobené lokomotivy Siemens Vectron (viz
DB Schenker Rail Polska kupuje lokomotivy Siemens Vectron), ale zatím firma čeká na dodávku teprve třetího stroje (č. 5170 035), který dorazil 29. června na zkušební okruh v Żmigródu. Přechodný nedostatek elektrických lokomotiv tak DBSRP řeší pronájmem šesti lokomotiv Siemens ES 64 F4 od společnosti Mitsui Rail Capital Europe (MRCE), konkrétně jde o stroje německé řady 189 ev. č. 450, 451, 453, 454, 455 a 456, které DBSRP převzal 15. června 2013. Jedná se o lokomotivy, které byly v provozu na polských tratích již několik let (u dopravců Przewozy Regionalne, PKP Intercity, ITL Polska, Lotos Kolej a Freightliner PL). Stroje řady 189 pak DBSRP doplní ještě pronájmem několika lokomotiv řady 183 ZSSK Cargo.
Fotografie z 4. července 2013 zachycuje stroj 189 451 (91 51 5170 025-8 PL-DISPO) v depu DBSRP Jęzor po školení zaměstnanců dopravce pracovníky MRCE.