Spojením několika dceřiných společností s mateřskou firmou DB Schenker Rail Polska (DBSRP) došlo 3. ledna 2011 k završení procesu integrace několika dříve nezávislých společností do skupiny DB Schenker či dříve PCC Rail. Ze seznamu polských železničních dopravců tak definitivně zmizeli kdysi významní dopravci PTKiGK Rybnik (ke dni sloučení již s názvem DB Schenker Rail Rybnik), PTK Holding (ke dni sloučení DB Schenker Rail Zabrze) i menší dopravce Nadwiślański Zakład Transportu Kolejowego, který si svůj původní název zachoval až do posledního dne existence. Z licencovaných dopravců tak v rámci skupiny - vedle mateřského podniku DBSRP – zůstávají pouze menší společnosti DB Schenker Rail Coaltran a DB Schenker Rail Spedkol.
Tím se také pomalu uzavírá kapitola různorodých nátěrových variací hnacích i tažených vozidel v rámci skupiny DBSRP, neboť všechna vozidla již postupně od roku 2009 získávají korporátní nátěr Deutsche Bahn (viz
Nátěr Deutsche Bahn na polských lokomotivách). Přesto je možné stále potkat lokomotivy i vozy připomínající původní nezávislé dopravce, tedy dnes již neexistující firmy. Důkazem je snímek „čmeláka” S-2108 s vlakem dopravce DBSRP loženým koksovatelným uhlím pro koksovnu Radlin, který byl zachycen 4. ledna 2011 mezi stanicí Rybnik Towarowy a odbočkou Radlin Obszary. Lokomotiva v čele vlaku nese nátěr a logotyp zaniklé společnosti NZTK, v soupravě jsou pak řazeny vozy v barvách PTKiGK Rybnik (s horním bílým pruhem), PCC Rail (modrý vůz), PTK Holding (zelené vozy se žlutým pruhem), jediným vozem v barvách současného dopravce je červený vůz v nátěru Deutsche Bahn.