V roce 2011 si maďarsko-rakouský dopravce Győr - Sopron - Ebenfurti Vasút / Raaberbahn (GYSEV) objednal u švýcarské firmy Stadler čtyři kusy elektrických jednotek Flirt. V roce 2013 pak byla objednávka ještě rozšířena o společný nákup 42 jednotek pro MÁV-START a 6 jednotek opět pro GYSEV. Tyto dodávky tak doplňují již 60 kusů obdobných jednotek, které MÁV-START obdržel ve dvou třicetikusových sérii v letech 2007-2010 (viz
Jednotky pro GYSEV jsou kompletovány v závodě Stadler Polska v Siedlcích, kde byl první kus dokončen v říjnu 2013. Tato první jednotka byla z výrobního závodu odeslána 18. října, aby o dva dny později dorazila do závodu firmy Stadler v maďarském městečku Pusztaszabolcs, kde bude probíhat oživení jednotky. S nasazením první jednotky do provozu se počítá již s prosincovým příchodem nového jízdního řádu. Postupně by tak nově příchozí Flirty měly nahradit na rameni Sopron - Szombathely – Szentgotthárd klasické soupravy vedené elektrickými lokomotivami řady 470 (tj. rakouská řada 1116) a 430 (tj. někdejší maďarská řada V43).
Maďarské elektrické jednotky typu Flirt jsou označeny řadou 415 (dříve 5341), v případě souprav pro GYSEV pak s evidenčními čísly počínaje 500. Jedná se o čtyřdílná vozidla s uspořádáním pojezdu Bo'2'2'2'Bo', celkovou délkou 74 278 mm a s vlastní hmotností 121 tun. Jednotky jsou určeny pouze pro provoz na tratích elektrizovaných systémem 25 kV 50 Hz a mohou dosáhnout rychlosti až 160 km/h. Jmenovitý výkon na obvodu kol činí 2000 kW, maximální tažná síla je 200 kN. Jednotka disponuje 211 místy k sezení (z toho 11 sklopných sedadel), celková obsaditelnost činí 375 cestujících.
Přeprava první jednotky č. 415 500 (plné označení 94 55 1 415 500-7 H-GYSEV) z Polska do Maďarska je zdokumentována na fotografii pořízené 19. října 2013 v pohraniční stanici Chałupki. Na čele vlaku se nachází lokomotiva 740.883 slovenského dopravce LTE Logistik a Transport Slovakia, která zajišťovala trakci z Chałupek až do Štúrova. Před „Flirtem“ je řazen ještě nečinný stroj E182-087 polského dopravce DB Schenker Rail Polska, který byl přepravován do opravy v DPOV Přerov. Na dolním snímku se představuje interiér jednotky.