DISLOKACE LOKOMOTIV T 478.4 (754)
  
      Motorové lokomotivy ř. T 478.4 byly umístněny především v lokomotivních depech obsluhujících náročná vozební ramena s vozbou těžších rychlíků. Kvůli nedostatku těchto lokomotiv však docházelo k postupné elektrizaci a tudíž i k přesunům těchto lokomotiv, z výroby byla ověřovací série dislokována:
 
| inv. č. lok. | depo | rok dodání |  
| T 478.4001,002 | Nymburk | 1975 |  
| T 478.4003-006 a 011 | Bratislava | 12.1978 |  
| T 478.4007-010 | Plzeň | 12.1978 |  
| T 478.4012-014 | Bratislava | 1.-4.1979 |  
| T 478.4015-020 | Plzeň | 1.-4.1979 |  
| T 478.4021-026 | Brno | 1.-4.1979 |  
 
     Zbývajicích čtyřicet lokomotiv lokomotiv bylo dodáno i do dalších dep: Děčín, Hradec Králové, Zvolen. K roku 2001 tato řada prodělala mnoho přesunů a tato řada je dislokována už pouze ve třech DKV: Val. Meziříčí, Brno, Plzeň. Zde je statistika řady T 478.4 (754) k roku 2001 (celkem 60 lokomotiv-zbytek lokomotiv je pod správou ŽSR, RD Zvolen).
 
 Prototypy
 
| inv. č. lok. | rekonstrukce | DKV | PJ |  
| T 478.4001 | T 478.4201 =>750 409-5, | Ústí nad Labem | Děčín |  
| T 478.4002 | T 478.4202 =>750 410-3 | Ústí nad Labem | Děčín |  
 
 
 
 
DISLOKACE LOKOMOTIV 754 U ČD
Stav ke květnu 2002:
  
    | DKV | 
    inventární čísla lokomotiv (754.***)
 |  
    | BRNO | 
    
021,
022,
023,
025,
026,
041,
042,
043,
044,
045,
046,
062,
074,
076
 | 
 
    PLZEŇ
  | 
    
006,
015,
019,
020,
024,
027,
028,
029,
038,
048,
051,
057,
058,
059,
060,
 | 
 
    | VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ | 
    
007,
008,
009,
012,
013,
016,
018,
030,
031,
037,
039,
040,
047,
049,
050,
061,
063,
064,
065,
066,
067,
068,
075,
077,
078,
079
080,
081,
086
 |  
 
  
DISLOKACE LOKOMOTIV 754 U ŽSR
Stav k červnu 2001:
  
    | RD | 
    inventární čísla lokomotiv (754.***)
 |  
    | 
PREŠOV | 
    
005,
014,
032,
035,
056,
070,
073,
083,
084,
085 | 
 
    | ZVOLEN | 
    
003,
004,
010,
011,
017,
033,
034,
036,
052,
053,
054,
055,
069,
071,
072,
082
 | 
 
 
 |